Propostes de CCOO del Barcelonès als programes d’actuació municipal (PAM)

Des del vessant territorial, CCOO del Barcelonès defensa els interessos globals de treballadors i treballadores portes enfora de les empreses, és a dir, com a usuaris dels serveis públics, com a persones que exerceixen els seus drets de ciutadania i com a organització que defensa col·lectivament la qualitat democràtica així com la qualitat dels serveis i la seva universalitat.

Considerem, per tant, molt pertinent, com sempre ho hem fet, fer una lectura crítica tant dels programes de les diferents forces polítiques que aspiren a governar la ciutat, com de les aplicacions pràctiques i concrecions sobre el terreny d’aquests programes, un cop els diferents partits assoleixen la capacitat de governar d’acord amb els resultats electorals.

Des d’aquest punt de vista, el programa d’actuació municipal (PAM) constitueix per a nosaltres un document important, ja que defineix l’estratègia de mandat del Govern de la ciutat.

Coherentment amb el valor que donem al PAM, CCOO del Barcelonès hem estat participant, amb les nostres aportacions, en els diferents àmbits sectorials on som presents i on s’ha presentat el document.

Ara presentem, des d’una visió global, propostes que volem que siguin bàsicament aportacions estratègiques per incorporar al PAM i fer-lo, així, un programa de mandat que respongui més a un projecte proper al conjunt de la ciutadania i, en el nostre cas, fonamentalment, més proper als interessos i a les demandes del món del treball.

Podeu veure les propostes presentades a Barcelona i a Santa Coloma.