Acció reivindicativa a la porta de l’OTG del carrer Sepúlveda

En el marc de la campanya de mobilització contra la reforma laboral i entorn a la vaga del 29 de març, CCOO del Barcelonès organitza una acció reivindicativa a la porta de l’OTG del carrer Sepúlveda, a Barcelona.

CCOO del Barcelonès realitzarà aquesta acció en reivindicació dels drets socials i laborals, amenaçats per la reforma laboral del Govern espanyol.

Amb aquesta acció es vol reivindicar la importància de la protecció a les situacions de desocupació, en un moment com l’actual en què hi ha més de 5 milions d’aturats a l’Estat espanyol. Així mateix, es vol cridar l’atenció sobre el fet que la retallada de drets no contribuirà a crear ocupació, sinó a precaritzar encara més la desocupació.

L’activitat comptarà amb la subhasta d’un treballador, dirigida pel president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ajudat pel president de la Generalitat Artur Mas, així mateix, empresaris i banquers hi tindran un paper destacat.

Imatges.