CCOO del Barcelonès comunica que aquest matí ha mort l’Enric Briones

El company Enric Briones va estar fins l’any passat treballant a la Unió en tasques vinculades a l’extensió les eleccions sindicals, en tot el territori del Barcelonès, però especialment a la ciutat de l’Hospitalet. També havia treballat en molts altres àmbits del sindicat en els darrers 10 anys.

A més de la seva vinculació i activitat a CCOO, també era membre d’Esquerra Unida i Alternativa i del PSUC-viu i havia estat durant molts anys president de l’Associació Ramon Santos per el consum del Cannabis (ARSEC).

No hi haurà acte oficial d’acomiadament, però tothom qui vulgui acompanyar la família i amics pot acudir al Tanatori de Can Ruti, dissabte 24 de març, entre les 10 i les 16 hores, després el seu cos serà incinerat.