CCOO del Barcelonès fa una crida a la vaga general del 29 de març

CCOO del Barcelonès, en el marc de la campanya de mobilització contra la reforma laboral i per la vaga general del 29 de març, organitza una acció informativa al polígon industrial de Bon Pastor – Torrent Estadella, a la ciutat de Barcelona.

CCOO del Barcelonès, juntament amb la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya, realitzarà una tasca informativa per aquest polígon industrial. La informació es donarà amb diversos materials al·lusius a la reforma laboral i a la convocatòria de vaga: octavetes, enganxines, xapetes, cartells, pancartes, etc.

Així mateix, es realitzarà una acció de sensibilització, divulgació i d’extensió de la vaga, repartint fulls informatius entre els treballadors i treballadores d’aquesta àrea industrial de la ciutat de Barcelona.

Amb aquesta acció es volen divulgar els punts de vista de CCOO sobre la reforma laboral recentment decretada pel Govern, i aprovada a les Corts Generals, en perjudici dels interessos dels treballadors i treballadores.

L’activitat, que comptarà amb la participació d’un nombrós grup de delegats i delegades i dirigents de CCOO del Barcelonès, de l’equip del Barcelonès de la Federació d’Indústria i de seccions sindicals d’empreses ubicades a la zona, polígon del Bon Pastor, s’iniciarà a les 9.30 hores.

Imatges de l’activitats.