format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

Amb un cinefòrum sobre la pel·lícula "En un mundo libre" el dia 7 de març

CCOO de l'Hospitalet celebra el Dia Internacional de la Dona Treballadora

FotoCCOO del Barcelonès inicia les celebracions amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, amb la projecció de la pel·ícula En un mundo libre, del director britànic Ken Loach.

Amb aquesta activitat, que tindrà lloc demà, 7 de març, a les 18 hores, al local de CCOO de l’Hospitalet de Llobregat (carrer Amadeu Torner, 41-47), es vol parlar sobre els drets laborals de les dones avui, en un context de crisi com l’actual. Amb posterioritat a la projecció, tindrà lloc el debat sobre aquesta temàtica.

Més informació.

Imatges de l'acte.