format impressió |  contrast  

Barcelonès

Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
CCOO del Barcelonès

Relacions internacionals en el marc de les quatre metròpolis


Foto CCOO del Barcelonès hem participat en una taula rodona a Milà, junt amb la CGT francesa, la DGB de Frankfurt i la CGIL de Milà, en el marc del 120è aniversari de la Càmera del Laboro de Milano que va tenir lloc el dia 13 de desembre. El debat s’inscriu en un curs que, amb el títol de “Per una història del Sindicat a Europa”, ha organitzat l’Arxiu de Treball i l’Àrea de Formació de la CGIL milanesa.

El debat s’ha centrat en l’explicació de les diferents realitats. Cal destacar la coincidència en què no es podrà sortir de la crisi amb les polítiques que s’estan aplicant i que en l’actual context, i sense menystenir la capacitat de resposta nacional, cal articular la mobilització sindical en l'àmbit europeu amb la perspectiva d'un nou contracte social.

Hi han participat Walter Cerfeda de la CES; Franco Spoltore del Moviment Federalista Europeo; Ángel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès; Pierre Coquan, secretari general de la CGT de Lió; Harald Fiedler, secretari general de la DGB de Frankfurt; i Graziano Gorla, del secretariat de la CGIL de Milà. La coordinació ha anat a càrrec de G. Sampariolo, responsable d’Internacional i Cooperació de la CGIL de Milà.






Compartir a:
14/12/2011


Afilia't
Ona Sindical Integra Unions Locals Federacions CCOO Catalunya CCOO d'Espanya Salut laboral Publicacions CONC Xarxes socials CERES Fundación cipriano Garcia ISTAS Fundación 1 de Mayo Gaceta Sindical CES CSI

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI