format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

CCOO del Barcelonès Nord

Notícies

CCOO demana intervenir al procés participatiu sobre el futur de les Tres Xemeneies de Sant Adrià de Besòs

Futur urbanístic.

CCOO a Makro Badalona convoca vaga per reclamar la recuperació de drets laborals sostrets per imposició

Demà divendres, 22 de juny.

CCOO mostra la seva preocupació amb el futur de les tres xemeneies de Sant Adrià davant l'estudi Pla Director Urbanístic realitzat per la Generalitat

Valoració de CCOO davant la publicació de l'estudi Pla Director Urbanístic realitzat per la Generalitat de Catalunya amb data de gener de 2018, i en relació a l'espai de les 3 Xemeneies de Sant Adrià

CCOO inicia mobilitzacions a Makro per impedir l'eliminació de drets vitals

El proper divendres 23 de març, mobilitzacions davant els centres de Badalona, Madrid, Erandio, Albuixec i Màlaga

CCOO valora positivament els nou servei de bus de Can Ruti, però considera que cal la implicació de més administracions i empreses en la millora de la mobilitat

L'AMB millora les freqüències de pas de diverses línies de bus a Badalona.

Concentració per la mort del treballador de Cespa

Demà dimecres, 24 de gener, a l'Ecoparc 3 de Sant Adrià de Besòs.

"Les tres xemeneies: passat, present i futur", programa número 247 de CCOO a Televisió de Catalunya

Programa emès el dissabte 13 de gener de 2018 pel Canal 33.

CCOO assegura que amb millors mesures preventives s'hauria evitat l'accident laboral que ha provocat la mort d'un treballador a Sant Adrià de Besòs

Abans-d'ahir, dimecres, 10 de gener, a la planta de compostatge Ecoparc3.

Assemblees de delegats i delegades sobre la posició de CCOO de Catalunya davant la situació política catalana

Demà dimecres, 8 de novembre, a Badalona, Manresa i Igualada.

Xerrada a Sant Adrià de Besòs sobre la renda garantida de ciutadania

Dijous, 2 de novembre, a les 19.30 hores, al Centre Cultural Besòs.

CCOO organitza a Badalona un debat sobre mobilitat

Demà dimecres, 20 de setembre, a les 9.30 hores, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona amb el lema #ofensivaCCOO

Demà dimecres, 12 de juliol, a les 10.00 hores, a la seu central del sindicat (Via Laietana, 16).

CCOO es reuneix amb l'Ajuntament de Barcelona per fer propostes per a la plaça de les Glòries

Per un gran centre ciutadà, integrador dels barris de tota la zona.

CCOO acull a Badalona el debat ‘Sindicalisme i referèndum'

Demà dimarts, 23 de maig, a les 18.00 hores.

CCOO signa un acord de millora de l'ocupació a Badalona

El Consell d'Administració de l'Institut Municipal de Promoció de l'Ocupació (IMPO) ha aprovat l'acord signat pel nostre sindicat per a les convocatòries 2017-2019

Segona conferència de CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 22 de març, a les 9.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.

CCOO convoca vaga al servei de transport sanitari de l'empresa Ambulàncies La Pau de Badalona

Dies 28 de febrer i 1, 2 i 3 de març

CCOO de Catalunya mostra el seu suport a la regidora de Badalona Fàtima Taleb, i rebutja frontalment els atacs i amenaces xenòfobes, racistes, masclistes i islamòfobes

Amenaces islamòfobes.

La plantilla de Gimesport, empresa que gestionava el poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià, es manifestarà demà per reclamar l'obertura de la instal·lació i la recuperació dels llocs de treball

Demà dijous, 12 de gener, a les 18.00 hores.

La Federació d'Educació de CCOO organitza un taller de matemàtica recreativa a Santa Coloma de Gramenet

Demà dimarts, 29 de novembre, a les 17.30 hores, al Casal del Mestre.

CCOO organitza una acció obrera i reivindicativa per a la mobilitat a l'Hospital de Can Ruti de Badalona

Demà dimecres, 21 de setembre, en el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible i Segura.

CCOO, UGT i la Federació Empresarial de Badalona (FEB) signen el Manifest per la millora del futur econòmic i social de la ciutat

Demà dimecres, 15 de juny, a les 12.30 hores, a Badalona.

Contra el tancament de l'Escola Mediterrània i l'Institut Fòrum 2004 del barri de la Mina de Sant Adrià de Besòs

Roda de premsa demà divendres, 3 de juny, a les 11.00 hores, a la seu dels Serveis Territorials d'Ensenyament de Barcelona-Comarques (c/Casp, 15, Barcelona).

CCOO i UGT denuncien que el Consell Econòmic i Social de Badalona es demora

Votació invalidada per problemes tècnics.

CCOO organitza una xerrada sobre el futur de les tres xemeneies de Sant Adrià

CCOO del Barcelonès ha organitzat, el proper 5 d'abril, a partir de les 18 hores, una xerrada–debat amb el títol “Les tres xemeneies, símbol de lluita obrera al Barcelonès nord”. En aquest acte s'explicarà quin és el futur de les tres xemeneies i quines són les propostes de CCOO.

CCOO demana la convocatòria urgent de la Mesa de Mobilitat de Can Ruti, a Badalona

Risc de col·lapse als accessos.

CCOO exigeix un nou Jutjat de Família per a Badalona al més aviat possible

Situació insostenible: el Jutjat de Primera Instància núm. 7 de Badalona tramita totes les separacions, divorcis, adopcions i incapacitats de Badalona, Sant Adrià de Besòs i Montgat.

Debat sobre el TTIP al Centre Cívic La Salut de Badalona

Demà divendres, 29 de gener, a les 19 h.

CCOO dóna suport al nou marc de participació en l'elaboració dels pressupostos municipals a Badalona

Procés fins al 24 de gener.

Jornada ‘Les lluites contra el canvi climàtic' a Badalona

Demà dimecres, 16 de desembre, a partir de les 9.30 hores.

CCOO recollirà signatures per la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) de Renda Mínima a l'hospital de Can Ruti de Badalona

Dimecres 9 de desembre, de 10.00 hores a 13.00 hores.

CCOO de Catalunya organitza una assemblea de delegats i delegades davant els problemes de mobilitat de l'àmbit de Can Ruti, a Badalona

Declaracions dimarts, 13 d'octubre, a l'entrada de Consultes Externes de l'Hospital Germans Trias i Pujol, a les 12 hores.

CCOO presenta un document amb les seves demandes a les candidatures que es presenten als municipis del Barcelonès Nord

CCOO ha presentat el seu document de propostes a les candidatures que es presenten a les ciutats del Barcelonès Nord: Badalona, Santa Coloma i Sant Adrià. El sindicat demana el desviament de les vies de tren a Badalona per obrir la ciutat al mar. També iniciar els estudis per convertir l'autopista en una via urbana al seu pas per Badalona i soterrar-la els trams que sigui possible.

Imatges de l'assemblea de delegats i delegades a Badalona

Dia 2 de desembre al local de Badalona. Sala plena.

Assemblea de delegats i delegades a Badalona

Demà dimarts, 2 de desembre, a les 10.00 h.

Exposició Treballadores del món

Del 6 a l'11 d'octubre, a la Biblioteca del Fondo de Santa Coloma (carrer Massanet 28-30, 1a planta).

CCOO de Badalona ha participat a l'ofrena floral de l'11 de Setembre

L'11 de Setembre, Diada Nacional de Catalunya, CCOO de Badalona ha participat a la tradicional ofrena floral amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya.

L'Àmbit LGTB i la Secretaria de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO reivindiquen ni un pas enrere en la Llei contra l'homofòbia

Augment d'actes vandàlics de caire homòfob: pintades al barri de la Torrassa a l'Hospitalet.

Acte pel dret a decidir a CCOO de Badalona

Avui, 5 de maig, a les 18 hores, a la seu de CCOO de Badalona, tindrà lloc l'acte “El món del treball pel dret a decidir”, organitzat per CCOO i Òmnium Cultural.

Jornada “Anàlisi de la reforma de les pensions”

Divendres, 13 de desembre, a les 10 hores, a la sala d'actes de Via Laietana, 16. No hi falteu!

Recollida de signatures a Sant Adrià de Besòs contra la Llei de reforma de l'Administració local

Dijous 28 de novembre.

24 de novembre contra la reforma de les pensions i per uns pressupostos socials

Manifestació a Barcelona, 12 hores, passeig de Gràcia/avinguda Diagonal.

Debat Sindicalisme: eina o obstacle pel canvi?

Intervenció de vicenç Tarrats, secretari de Política Territorial i del Barcelonès al debat Sindicalisme: eina o obstacle pel canvi?

Curs de mobilitat sostenible als centres de treball

Els dijous, de 9 a 14 hores, des del 16 de gener fins el 10 d'abril de 2014.

Jornada a Badalona “Cobertura en cas d'atur, malaltia o jubilació amb la nova legislació”

12 de novembre, a les 9.45 hores, al local de CCOO de Badalona (Font i Escolà, 6-8-10).

CCOO, a la Festa de la Cooperació a Santa Coloma de Gramenet

Us esperem el dia 19, a partir de les 10 hores, al Jardí de Can Sisteré de Santa Coloma de Gramenet.

El futur de les pensions

CCOO us convida a participar a la xerrada sobre “El futur de les pensions” que tindrà lloc el 7 de setembre, a les 18 hores, al local de CCOO de Sant Adrià de Besòs (carrer Pi i Gibert, 68).

Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

La Secretaria de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO de Catalunya us convida a participar en el debat sobre "Els gestor de mobilitat" que ha organitzat per al proper 25 de setembre, a les 18 hores, amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura de 2013.

El PP de Badalona es nega a facilitar informació i explicacions sobre el Pla d'ocupació 2013, gestionat per l'Institut Municipal de Promoció de l'Ocupació (IMPO)

Els sindicats CCOO i UGT, l'Assemblea d'Aturats de Badalona, la FAVB i els grups municipals del PSC i d'ICV-EUiA vam demanar conjuntament fa deu dies una reunió amb el màxim responsable de l'IMPO, per conèixer de primera mà les característiques de l'oferta d'ocupació derivada del Pla de suport a l'ocupació 2013 finançat per l'Àrea metropolitana de Barcelona, i el desenvolupament del procés de selecció per cobrir els llocs de treball. La resposta a la petició, que ha costat que ens donessin, ha estat negativa. No volen fer aquesta reunió.

Assemblea general de delegats i delegades del Barcelonès Nord

Dia 11 de juny, a partir de les 10.30 h, al local de CCOO de Badalona (Font i Escolà 6-8-10).

CCOO i UGT manifesten el seu desacord amb els requisits i les condicions del Pla de suport a l'ocupació que està implementant l'Ajuntament de Badalona

Pla finançat íntegrament per l'Àrea metropolitana de Barcelona: no hi han participat, en cap àmbit, cap dels dos sindicats majoritaris de la ciutat.

CCOO a la Diada de l'Ensenyament Públic de Santa Coloma

Imatges de l'estand. 12 de maig al matí

Primer de Maig del 2013

Vine a les manifestacions i lluita pels teus drets.

28 d'abril, manifestació ciutadana contra les retallades i les privatitzacions

Punt de trobada de CCOO: 11.00h, Rambla Catalunya-Diputació (Barcelona).

Acte en defensa de la salut pública a Santa Coloma

Projecció del documental "La salut, el negoci de la vida".

Campanya de recollida de signatures per a una renda garantida ciutadana

CCOO forma part del grup promotor de la iniciativa legislativa popular per una renda garantida ciutadana, que va ser admesa a tràmit per la mesa del Parlament de Catalunya el 12 de març. Ara cal recollir un mínim de 50.000 signatures.

Campanya de renda 2012

CCOO posarà en marxa el Gabinet d'Assessorament i Complimentació a partir del dia 2 de maig i fins a l'1 de juliol.

8 de Març a Badalona i a l'Hospitalet

Cine Fòrum de la pel·lícula 'Pago justo' i posterior debat sobre les discriminacions que pateixen les dones en el món laboral. Dia 12 a l'Hospitalet i dia 13 a Badalona.

10 de març - Manifestacions contra l'atur i la corrupció

El diumenge 10 de març tindran lloc una sèrie de manifestacions a diferents ciutats, en el marc de la convocatòria impulsada per la Confederació Europea de Sindicats (CES) contra l'atur i la corrupció.

Premi de Poesia Martí i Pol i José M. Valverde

CCOO de Catalunya convoca els premis de Poesia Martí i Pol i José M. Valverde, en la seva edició del 2013.

Cadena humana a Badalona

Cadena humana a Badalona el 3 de març per reivindicar els nostres drets. Els calors democràtics no estan en venda!

CCOO lamenta la no renovació del conveni "Treball als barris" per decisió de l'Ajuntament de Badalona

Manifestació avui a les 18'00 hores a la plaça Pep Ventura de Badalona.

Manifestació Badalona contra l'atur, la pobresa i la precarietat laboral

CCOO dóna suport a la concentració i marxa contra l'atur, la pobresa i la precarietat laboral que tindrà lloc a Badalona el 29 de gener a les 18 hores.

Vídeo sobre la violència masclista

Vídeo contra la violència de gènere, editat per CCOO del Barcelonès

Imatges del dia de la vaga general del 14-N al Barcelonès

CCOO del Barcelonès participant activament als piquets informatius del dia de la vaga general del 14-N

Es constitueix el comitè local de suport a la Vaga General del 14N a Sant Adrià

El passat 6 de novembre es va constituir el Comitè local per tal de reforçar i impulsar l'èxit de la Vaga General a Sant Adrià de Besòs.

CCOO realitzarà dilluns repartiments d'octavilles informatives de la vaga general en les principals estacions de metro i rodalies

El proper dilluns, 12 de novembre, CCOO realitzarà un repartiment massíu d'octavilles informatives de les raons que han portat a la convocatòria de la vaga general el proper dimecres 14 de novembre. Aquest repartiment tindrà lloc en les principals estacions de metro i rodalies de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Activitats d'extensió de la vaga general al Barcelonès Nord

CCOO del Barcelonès Nord té programades un seguit d'activitats per donar a conèixer a la ciutadania les motius de la convocatòria de la vaga general del 14N.

Es constitueix el comitè local de suport a la Vaga General del 14 N a Badalona

El passat 23 d'octubre es va constituir el comitè de vaga de Badalona per tal de reforçar i impulsar la Vaga General a la ciutat.

Edició del número de setembre del 'Butlletí del mercat de treball del Barcelonès'

Es publica el número de setembre del Butlletí del mercat de treball del Barcelonès, una publicació periòdica específica elaborada per CCOO del Barcelonès.

L'Ajuntament de Sant Adrià aprova una moció de suport a la Vaga General del 14-N

El plenari municipal de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs va aprovar una moció per donar suport a la convocatòria de Vaga General del dia 14 de novembre.

Concentració contra la MAT a Santa Coloma

CCOO del Barcelonès Nord va participar a la concentració contra la MAT del 26 de setembre convocada per la plataforma Aturem la MAT

CCOO del Barcelonès a la manifestació de Madrid

CCOO del Barcelonès va participar a la manifestació de Madrid, del 15 de setembre.

"L'Ona Digital" núm. 10, especial Congrés

Teniu a la vostra disposició L'Ona Digital núm. 710, especial Congrés. Podeu llegir el resum de l'informe per a les assemblees congressuals, aprovat per consens pel Secretariat de CCOO del Barcelonès.

Edició del número d'agost del 'Butlletí del mercat de treball del Barcelonès'

Es publica el número d'agost del Butlletí del mercat de treball del Barcelonès, una publicació periòdica específica elaborada per CCOO del Barcelonès.

CCOO i UGT del Barcelonès Nord no assistiran a l'ofrena floral de l'11 de setembre a Badalona

Declaració conjunta de CCOO i UGT del Barcelonès Nord.

Anàlisi del mercat laboral del Barcelonès. Informe 2011

Comissions Obreres del Barcelonès presenta la tercera edició de l'informe titulat “Anàlisi del mercat laboral del Barcelonès”, corresponent a l'any 2011.

CCOO del Barcelonès Nord contra l'€ per recepta

CCOO del Barcelonès va participar a l'acte de denúncia contra el pagament de l'€ per recepta a les farmàcies de Badalona el dia 1 d'agost.

El 19 de juliol, jornada de manifestacions per les retallades del Govern central

A Barcelona: 19.30 h, ronda de Sant Pere cantonada amb plaça d'Urquinaona.

Calendari de les properes mobilitzacions contra la MAT a Santa Coloma de Gramenet

Dimecres 11 i dijous 12 de juliol!

Edició del número de maig del 'Butlletí del mercat de treball del Barcelonès'

Es publica el número de maig del 'Butlletí del mercat de treball del Barcelonès', una publicació periòdica específica elaborada per CCOO del Barcelonès.

Moció de l'Ajuntament de Santa Coloma sobre la MAT

L'Ajuntament de Santa coloma de Gramenet va aprovar en el Ple municipal de Santa Coloma, del dia 25 de juny, una moció en contra de la MAT.

CCOO del Barcelonès, davant la MAT (línia de molt alta tensió) a Santa Coloma de Gramenet i Badalona

Per un referèndum ciutadà.

CCOO i UGT del Barcelonès Nord condemnen la detenció de sis piquets informatius de la vaga del 29-M

En un nou episodi de vulneració del dret fonamental de vaga.

Atenció a persones en situació de desnonament hipotecari a Badalona

La Federació d'Associacions de Veïns de Badalona i l'Ajuntament de Badalona han signat un conveni per atendre les persones en situació de desnonament hipotecari.

Signatures per la dació en pagament

CCOO del Barcelonès Nord està recollint signatures per a la ILP de la dació en pagament.

Assemblea de delegats i delegades de CCOO del Barcelonès Nord

CCOO del Barcelonès Nord convoca una assemblea de delegats i delegades del Barcelonès Nord pel proper dimarts, 12 de juny, a les 10 hores, al local de CCOO de Badalona (carrer Font i Escolà, 6-8-10).

Cassolada de persones desocupades contra el rescat de Bankia

CCOO del Barcelonès Nord fa una crida a participar a la cassolada contra el rescat de Bankia, que tindrà lloc demà, 1 de juny, a les 10 hores, al carrer de Francesc Layret, 121, cantonada amb el carrer del Temple de Badalona.

Diada de l'Ensenyament Públic a Santa Coloma de Gramenet

CCOO del Barcelonès Nord ha participat a la Diada de l'Ensenyament Públic, celebrada el diumenge 13 de maig.

Gran participació a la manifestació del Primer de Maig de 2012 a Barcelona

Podeu veure els imatges de la manifestació del Primer de Maig a Barcelona.

Seguiment informatiu de la vaga general del 29-M als mitjans de comunicació del Barcelonès

Recopilació de notícies o programes de vídeo o ràdio on ha participat CCOO del Barcelonès el mateix dia de la vaga i jornades anteriors.

CCOO del Barcelonès Nord presenta propostes a la comissió creada per l'Ajuntament de Badalona sobre el futur de Can Ribó

Can Ribó és un polígon industrial i CCOO proposa que l'Ajuntament prengui la iniciativa per consolidar el caràcter industrial de la zona, definint polítiques concretes de suport a la indústria: accessos de càrrega i descàrrega, xarxes telemàtiques modernes, serveis a la indústria, atracció d'empreses tecnològiques i de tot tipus i renovació del territori.

Acció informativa de la vaga general als centres comercials de Montigalà i la Maquinista

CCOO del Barcelonès, en el marc de la campanya de mobilització contra la reforma laboral i per la vaga general del 29 de març, organitza una acció informativa als centres comercials de Montigalà i la Maquinista.

CCOO del Barcelonès Nord celebra el Dia Internacional de la Dona Treballadora

CCOO del Barcelonès Nord inicia les celebracions amb motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora, amb una xerrada sobre l'origen del 8 de març i les causes de desigualtats laborals de dones i homes.

Els ajuntaments del Barcelonès Nord aproven mocions contra la Reforma laboral

A proposta de CCOO i UGT, els grups municipals han presentat als plens municipals dels ajuntaments de Badalona, Sant Adrià i Santa Coloma mocions contra la Reforma laboral imposada pel Govern de l'Estat, amb el resultat d'aprovació a totes les ciutats del Barcelonès Nord.

CCOO rebutja la reducció del 20% al pressupost de neteja de la ciutat de Badalona

CCOO del Barcelonès Nord i el Sindicat Comarcal d'Activitats Diverses de CCOO del Barcelonès rebutgen la reducció del 20% al pressupost de neteja de la ciutat de Badalona. La mesura, ha estat adoptada per l'Ajuntament de Badalona amb l'argument de la crisi econòmica que travessaria aquesta administració municipal, un raonament que no sembla aplicar-se a d'altres activitats del municipi.

CCOO del Barcelonès Nord, disconforme amb el nomenament del nou Consell d'Administració de Badalona Comunicació

CCOO del Barcelonès Nord considera poc adequada la composició, integrada exclusivament per representants dels grups polítics municipals. Per a la nostra organització, l'empresa municipal de ràdio i televisió no pot tenir una direcció al marge de la societat civil badalonina.

CCOO del Barcelonès Nord valora molt positivament la futura instal·lació de l'empresa Cacaolat a Santa Coloma de Gramenet

CCOO del Barcelonès Nord considera que la instal·lació de la producció d'un producte com Cacaolat a les antigues dependències de la cervesera DAMM i les inversions anunciades per a aquest fet poden resultar un revulsiu per a la reactivació de l'economia colomenca.

Santa Coloma es mobilitza pels serveis públics

El dimarts, 25 d'octubre, a les 10 hores, treballadors i treballadores dels serveis públics de Santa Coloma es van concentrar, convocats per CCOO del Barcelonès Nord, a la plaça de la Vila de Sta. Coloma de Gramenet, contra les retallades.

CCOO del Barcelonès Nord a la Festa de la Cooperació Colomenca

CCOO del Barcelonès Nord ha participat aquest diumenge 16 d'octubre a la Festa de la Cooperació Colomenca amb un estand.

CCOO del Barcelonès a la Fira de la Solidaritat

CCOO del Barcelonès Nord va participar activament amb un estand en la Fira de la Solidaritat de Badalona, el 2 d'octubre de 2011.

CCOO del Barcelonès demana als alcaldes i alcadesses de la comarca la creació de la targeta social de transport públic per a persones que cerquen ocupació

CCOO del Barcelonès, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, s'ha dirigit per carta a tots als alcaldes i alcaldesses de Barcelona, l'Hospitalet, Badalona, Santa Coloma de Gramenet i Sant Adrià de Besòs, per demanar-los suport a la iniciativa del sindicat de crear un nou títol del transport públic dirigit especialment a les persones aturades que cerquen feina.

CCOO del Barcelonès Nord continua amb el procés de mobilitzacions contra les retallades en sanitat

El calendari de mobilitzacions continua amb una concentració demà 22 de setembre, de 12 a 14 h, al CAP Major, ubicat al carrer Major de Santa Coloma de Gramenet.

CCOO del Barcelonès Nord segueix amb les concentracions en defensa de la sanitat pública

Avui, 20 de setembre, de 12 a 14 hores, ha tingut lloc la concentració al CAP Dr. Barraquer, de Sant Adrià, en defensa de la sanitat pública i en contra de les retallades.

CCOO del Barcelonès Nord inicia un procés de mobilitzacions contra les retallades a la sanitat

CCOO del Barcelonès Nord considera imprescindible la mobilització per a revertir les polítiques de retallades del Govern de CiU, i vol fer una crida a la participació a les accions que amb aquesta finalitat es convoquen en dies successius.

CCOO del Barcelonès Nord ha participat a l'ofrena floral de l'11 de setembre

L'11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, CCOO del Barcelonès Nord ha participar a la tradicional ofrena floral amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, amb un coixí amb el símbol de les tisores en protesta per les retallades socials i de serveis públics.

Memòries del CITE al Barcelonès

El Centre d'Informació de Treballadors Estrangers ha elaborat les memòries de la seva activitats durant l'any 2010 al Barcelonès.

CCOO del Barcelonès Nord celebra el Dia Internacional de la Dona Treballadora

CCOO del Barcelonès, continua les celebracions amb motiu del Dia internacional de la dona treballadora amb la projecció de l'audiovisual “Treballadores del món. Històries de lluita arreu del món per la igualtat de gènere en el treball”. Amb aquesta activitat, que va tenir lloc el 9 de març, a les 19 hores, al Centre Cívic del Riu Sud (carrer Lluís Companys, 9) de Santa Coloma de Gramenet, es volia parlar de la dona en el context actual, però des d'un punt de vista internacional.

Destaquem

Calendaris laborals 2014