Salut laboral

Descarrega-te-les! »

28 d'abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Participa-hi! »

Protecció a la maternitat i a la lactància

Informa-te'n! »

Recull de materials per a delegats i delegades de prevenció de riscos laborals

Consulta'ls ara! »

Informació i assistència tècnica en matèria preventiva

Respon els teus dubtes... »

28 d'abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

El 28 d'Abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, és una jornada commemorativa dedicada a recordar totes les persones víctimes d'accidents de treball o malalties d'origen laboral, i també dedicada a l'acció en la defensa de la salut laboral.

19/04/2021

més informació »

CCOO de Catalunya dona suport a la llei per un fons de compensació per a les víctimes de l'amiant, tant en exposicions laborals com ambientals

La instauració d'un fons de compensació per a les víctimes de l'amiant, a semblança dels existents en països del nostre entorn com França, és una antiga reivindicació de CCOO i UGT i de la Federació Estatal d'Associacions de Víctimes de l'Amiant, motiu pel qual s'han dirigit per carta a la taula i als portaveus de la Comissió Parlamentària de Treball, Inclusió, Seguretat Social i Migracions per a sol·licitar el vot favorable dels tots els grups a la proposició de Llei.

31/03/2021

més informació »

Els accidents mortals en jornada laboral s'incrementen el 21,54% a Catalunya al 2020, tot i la caiguda de l'activitat

Les xifres revelen l'empremta de la precarietat laboral, dels incompliments preventius empresarials i de l'ocultació dels accidents de treball i de les malalties professionals