Salut laboral

Informació i assistència tècnica en matèria preventiva

Respon els teus dubtes... »

A les operacions de càrrega i descàrrega de mercaderies perilloses

Prevenció! »

La sinistralitat laboral a Catalunya empitjora

Consulta les darreres dades publicades! »

CCOO demanem participar en les meses tècniques que analitzen el funcionament del PLASEQTA

Aquest dimarts ha tingut lloc una reunió a la Delegació del Govern a Tarragona per tractar, entre altres qüestions, l'accident laboral mortal ocorregut a Carburos Metálicos el passat mes de maig i l'anàlisi sobre el funcionament del PLASEQTA (Pla d'Emergència Exterior del Sector Químic de Tarragona), una reunió que havia estat llargament demandada pel sindicat. .CCOO d'Indústria demanem solucions a les administracions implicades i a la patronal i que es posi data a les diferents accions que s'estan duent a terme per poder resoldre la situació quan abans millor, i adverteix que si no s'avança, no descarta obrir altres vies.

30/10/2019

més informació »

CCOO denuncia que un alt percentatge de les 40.000 treballadores de residències de gent gran consumeixen fàrmacs de manera habitual per pal·liar el dolor muscular

La Federació de Sanitat del sindicat organitza demà dimarts, 29 d'octubre, una trobada a Barcelona sobre el consum de fàrmacs en aquest col·lectiu.

28/10/2019

més informació »

CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central es reuneix amb l'Ajuntament de Sabadell per demanar solucions al fibrociment localitzat al Parc Central del Vallès

Avui dijous, 23 d'octubre.

23/10/2019

més informació »

CCOO inicia la campanya a l'hostaleria "El client no sempre té la raó. Per un lloc de treball segur per a les cambreres de pisos"

6a Setmana d'Acció Mundial per les Cambreres de Pisos.

17/10/2019

més informació »

CCOO lamenta la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona, trasllada el seu condol als familiars i companys i exigeix aclarir els motius i possibles responsabilitats

Des de CCOO de Catalunya lamentem profundament els 2 accidents, molt greu i mortal, que han transcendit aquesta setmana, l'accident que va deixar un treballador ferit greu a Gurb, així com la mort d'una treballadora en el centre logístic d'Abrera de Mercadona. CCOO vol traslladar el seu condol als familiars i companys.

12/10/2019

més informació »

CCOO organitza un seminari sindical dedicat als impactes sobre la salut del model de mobilitat

En el marc de la Setmana Europea de la Mobilitat 2019.

18/09/2019

més informació »

Setmana tràgica en accidents laborals per finalitzar l'agost: 3 treballadors morts i un ferit greu

Des de CCOO de Catalunya lamentem profundament el tràgic balanç de 3 treballadors morts i i un ferit greu dels últims dies d'agost. Les xifres parlen de precarietat i inversions insuficients en la protecció de la seguretat i salut dels treballadors i treballadores.

02/09/2019

Altres notícies »