Recull legislatiu

El Centre d'Estudis i Recerca Sindical de CCOO (CERES) posa a disposició de totes les estructures del sindicat, delegats i delegades sindicals i afiliats i afiliades aquest recull legislatiu, on trobareu una recopilació de disposicions del BOE i del Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, totes d'interès sindical, a les quals podeu accedir per dates, conceptes, etc.

Us recordem que per accedir a aquest servei exclusiu per a afiliats, cal que us identifiqueu amb la vostra contrasenya.

Formulari de consultes de la base de dades documental

Títol

Àmbit

Tipus de recerca

(*) Data

Data final

Número de resultats

Instruccions d'utilització

• Aquesta base de dades és d'ús exclusiu per als afiliats i afiliades. Per utilitzar-la, cal identificar-se.
  • Es poden posar condicions per a més d'un camp. Sempre en majúscules.
  • S'ha d'indicar un tipus de selecció (qualsevol data / d'una data / entre dues dates / a partir d'una data / abans d'una data).
  • La primera data és obligatòria, tret que se seleccioni l'opció "Qualsevol data".
  • La segona data només cal posar-la en cas de selecció entre dues dates.
  • Les dates s'introdueixen en format dd/mm/aaaa.
  • A tots els literals de recerca, se'ls afegirà un comodí al davant i al darrere (que no cal que poseu). Per exemple: si cerqueu el títol ATUR apareixeran totes les referències a disposicions que incloguin la paraula ATUR al títol, encara que tinguin més paraules al davant o al darrere.
  • Quan s'executi la consulta apareixerà una llista de les disposicions seleccionades amb aquests criteris.