Les persones que assumeixen càrrecs i tasques concretes al capdavant de la direcció del sindicat a partir de l'11è Congrés són:

Òrgans de direcció

Comissió Executiva de CCOO de Catalunya

Joan Carles GallegoJoan Carles Gallego Herrera
Secretari general

Nascut a Barcelona el 20 d'abril del 1954, és llicenciat en ciències econòmiques i professor catedràtic de l'Institut d'Ensenyament Secundari i de Formació Professional La Pineda, de Badalona. Ha estat secretari general de la Federació d'Ensenyament de CCOO entre el 1992 i el 2001, secretari d'Economia i Formació per a l'Ocupació i responsable de l'Àrea Socioeconòmica de CCOO de Catalunya des del juliol del 2001 fins al 2004. Ha ocupat el càrrec de secretari de Recursos i Serveis des del 2004 fins a ser escollit secretari general el desembre del 2008. A més, també ha representat CCOO de Catalunya al Consell Escolar de Catalunya, al Consell Català de Formació Professional, al Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya i a la Mesa General de Negociació de la Funció Pública de Catalunya.

Dolors LlobetDolors Llobet i Maria
Secretària de Comunicació i Xarxes Socials i portaveu des de l’any 2008

Nascuda a Barcelona l'any 1958. Ha cursat estudis de farmàcia a la Universitat de Barcelona. És treballadora de la Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona des de l'any 1981 i representant sindical des de l'any 1986. Ha estat consellera de l'Assemblea General de la Caixa en representació del personal. En representació de CCOO de Catalunya ha estat vicepresidenta del Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya (CTESC) i membre del Consell de Direcció del SOC (Servei d'Ocupació de Catalunya), del Consorci per a la Formació Contínua i del Consell Escolar de Catalunya, entre altres organismes. Actualment és membre del Consell Assessor de Continguts i Programació de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. A CCOO ha desenvolupat les responsabilitats de secretària de la Dona i secretària d'Ocupació del Vallès Oriental, entre els anys 2000 i 2004, i secretària d'Acció Socioeconòmica de CCOO de Catalunya entre el 2004 i el 2008. És membre del Consell Nacional de la CONC des de l'any 2000 i de la Comissió Executiva de CCOO de Catalunya des de l'any 2001. Des del IX Congrés de CCOO de Catalunya, és membre de la Comissió Executiva, secretària de Comunicació i Xarxes Socials i portaveu del sindicat. Perfil de Twitter: @dllobet. El perfil de l’organització: @ccoocatalunya

Josep Maria RomeroJosep Maria Romero Velarde
Secretari d'Organització i Recursos

Nascut a Barcelona el 1973, és graduat social i té estudis de psicologia per la Universitat de Barcelona. Comença la seva activitat laboral a diferents sectors temporals precaris, fent-la compatible amb els seus estudis. Provinent d'una família de sindicalistes, el seu primer vincle amb CCOO és l'any 1995, quan, al Baix Llobregat, amb un grup de joves, participa en la gestació del projecte d'Acció Jove. Durant 4 anys treballa a l'ASSOC (Assessorament per a l'Ocupació de CCOO) com a tècnic d'orientació i inserció sociolaboral, i al VII Congrés de la CONC és escollit coordinador nacional d'Acció Jove - Joves de CCOO de Catalunya. Ha estat responsable de polítiques afiliatives i d'assessorament sindical a la Secretaria d'Organització del sindicat. Al IX Congrés va ocupar la responsabilitat de secretari de Formació Sindical i Cultura, essent també president de la Fundació Cipriano García - CCOO de Catalunya.

Antònia Pascual MorenoAntònia Pascual Moreno
Secretària de Socioeconomia

Va nàixer a Barcelona, el dia 2 de desembre de 1955, al sí d’una família vinguda d’Andalusia, fugint de la persecució del franquistes i de la fam. Va estudiar comerç mercantil i als 17 anys va començar a treballar en una empresa de confecció, a Barcelona. Va seguir estudiant patronatge industrial, sent aquesta la seva professió durant anys fins que l’empresa va tancar l’any 1985. És afiliada de CCOO des de la seva legalització, l’any 1977. Ha estat membre de la direcció del Sindicat de Barcelona del Tèxtil en els primer anys, posteriorment del Tèxtil-Pell del Barcelonès i l’any 1986 va ser elegida Secretària d’Organització de la Federació Tèxtil-Pell fins l’any 1994. Aquest any es va fer la fusió amb la Federació de Químiques, sorgint FITEQA, de la que ver elegida Secretària d’Organització fins l’any 1996. En aquest moment va passar a ser la responsable de formació ocupacional i contínua, a la Secretaria d’Ocupació i Formació, anys en els que va fer el Màster en formació, expert europeu, per la UPC, a més d’altres especialitzacions en matèries vinculades a la formació. L’any 2008 va rebre la Medalla President Macià, al mèrit al treball, a proposta de CCOO. En els darrers anys també ha estat responsable de polítiques actives i formació professional. Membre del Consell Nacional de CCOO de Catalunya, òrgan que el 7 d’octubre de 2015 la va elegir com a Secretària de Socioeconomia de CCOO de Catalunya.

José CachineroJosé Cachinero Triviño
Secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial

Va néixer a Azuel (Córdoba), el dia 3 de novembre del 1957. Amb 10 anys, la seva família va venir a viure a Catalunya, a la Roca del Vallès, on, als 17 anys, va entrar a treballar en una empresa del metall. Poc després va començar a treballar en el sector de l'alimentació, concretament al Grup Crimar, on va estar-hi fins a l'any 1984. Està afiliat a CCOO des del 1977 i ha estat membre de la Unió Local de Granollers i, posteriorment, de CCOO del Vallès Oriental, on va desenvolupar les tasques de responsable d'Acció Sindical i de secretari d'Organització durant diversos mandats. A partir del VI Congrés, va ser escollit secretari general de CCOO del Vallès Oriental, tasca que va realitzar durant 8 anys. Posteriorment, l'any 2004, també va ser escollit secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Oriental - Maresme, tasca que ha realitzat fins al IX congrés de CCOO.

Alba Garcia SánchezAlba Garcia Sánchez
Secretària de la Dona i Cohesió Social

Nascuda a Barcelona el 3 d’octubre del 1962, és treballadora de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i prové del sector de l’Administració local de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya. És llicenciada en geografia i història, i en història de l’art per la Universitat de Barcelona. És màster d’estudis sobre les dones per la UB, màster en polítiques d’igualtat de gènere: agents d’igualtat per la UAB, i màster en polítiques públiques de seguretat per la UOC. També compta amb un postgrau sobre gènere i igualtat d’oportunitats per la UAB, a més d’haver participat com a ponent en un gran nombre de jornades i seminaris d'àmbit nacional i internacional.

Ricard BelleraRicard Bellera i Kirchhoff
Secretari d'Internacional, Migracions i Cooperació

Nascut a Berlín el 16 de desembre del 1965, aquest periodista i gestor intercultural ha exercit diverses professions en l'àmbit editorial i audiovisual. Fill de mare alemanya i pare català, va començar a treballar l'any 1984 per pagar-se els estudis i va passar per empreses berlineses com Jacob's, Philip Morris i Zapf, entre d'altres. L'any 1992 comença a treballar a Barcelona com a freelance per a Círculo de Lectores i després de diverses experiències com a redactor, realitzador multimèdia i coordinador editorial, entra en contacte amb el món sindical i esdevé delegat per CCOO al Comitè d'Empresa de Círculo. Des de l'abril del 2005 fins al 2009 ha desenvolupat la tasca de conseller EURES per CCOO de Catalunya, assessorant treballadors en mobilitat i reforçant el treball sindical interregional a la Secretaria de Política Internacional.

Montse DelgadoMontse Delgado Pérez
Secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura

Nascuda el 13 d'agost de 1968 a O Barco de Valdeorras (Ourense), viu a Catalunya des del 1975. És llicenciada en dret per la Universitat de Barcelona, l'any 1991. És treballadora de CatalunyaCaixa des del 1992, on comença el seu vincle amb CCOO de Catalunya el 1994 i com a delegada sindical a partir de l'any 1997. Ha estat consellera general a l'Assemblea de CatalunyaCaixa en representació dels treballadors i treballadores en el període 2010 a 2012. A la Secció Sindical de CCOO de CatalunyaCaixa ha desenvolupat diferents tasques fins a ocupar-ne la Secretaria General, l'any 2009. Durant aquest període ha afrontat la fusió de tres caixes (Catalunya, Tarragona i Manresa), la transformació en banc i un profund procés de reestructuració. Els últims anys, ha format part de l'Executiva de l'Agrupació d'Estalvi de CCOO de Catalunya i de l'Agrupación Estatal de Ahorro de CCOO, així com de l'Executiva i del Consell de CCOO - Comfia Catalunya i de l'Executiva i Consell de CCOO - Comfia estatal. Des del 2012 és membre del Consell de la CONC.

Rosa Bofill BenetVicenç Tarrats Masó
Secretari de Política Territorial i del Barcelonès

Nascut a Vic  l'octubre del 1954, procedeix sindicalment de l'empresa Explasa, del sector agroalimentari. Ha cursat estudis d'història i de ciències de la informació. Ha col·laborat professionalment en diversos mitjans de comunicació, entre els quals es pot destacar El 9 Nou, d'Osona, i va ser també membre del Consell de Direcció de la Ràdio Obrera. Ha desenvolupat diverses responsabilitats sindicals en el seu sector i, en els darrers anys, ha desenvolupat la seva tasca sindical a la Unió Comarcal de CCOO del Barcelonès, en el darrer mandat, entre el 2008 i el 2012, com a responsable d'Acció Territorial. Representa el sindicat en diversos àmbits ciutadans de la comarca, entre els quals es pot destacar el Pacte per la Mobilitat de Barcelona, la Mesa de Mobilitat del Delta del Llobregat, i és, als inicis del 2013, president en funcions del Consell Econòmic i Social de Barcelona (CESB).

Els membres dels organismes de direcció de CCOO de Catalunya escollits pels delegats i delegades participants en el procés congressual corresponent al X Congrés del sindicat són els següents:

Comissió Executiva

GINESTA PUA, MÒNICA
GÓMEZ LÓPEZ, ENRIQUE
GONZÁLEZ BASTIDA, SEBASTIÀ
GONZÁLEZ LÓPEZ, XESÚS  B.
GONZÁLEZ MONROY, RAMON
RIBA IGLESIAS, JOAN
RIBÓ I FLOS, JORDI
RICART ESTEBAN, XAVIER
RIDER FERNÁNDEZ, FRANCISCO J.
RODRÍGUEZ MIHI, ALBERTO
RODRÍGUEZ REQUENA, MARIAN