Altres notícies

Balanç del curs 2016-2017 en l'àmbit de l'ensenyament públic no universitari

Roda de premsa feta el dilluns 19 de juny de 2017.

més informació »

Representants de CCOO es concentren contra les violències masclistes

Representants de CCOO de Catalunya s'han concentrat al migdia del dilluns 19 de juny de 2017 a la plaça de Sant Jaume de Barcelona i a altres poblacions de tot Catalunya per donar suport a la campanya "#19JAlertaFeminista" per denunciar les violències masclistes i per demanar uns pressupostos generals de l'Estat que facin front a la igualtat de gènere i a la lluita contra les violències masclistes.

més informació »

'Lluita digital' 271. CCOO continua a l'ofensiva i es mobilitza per la negociació col·lectiva, l'ocupació de qualitat i els drets socials

En aquest número parlem de l'ofensiva de CCOO el 14-J, la campanya d'Alerta feminista contra les violències masclistes, el compliment de l'Acord sobre la renda garantida de ciutadania i el congrés de CCOO d'Espanya, entre d'altres temes.

més informació »

CCOO i UGT es concentren a Barcelona per l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

Representants de CCOO de Catalunya i UGT s'han concentrat al migdia del dimecres 14 de juny de 2017 davant la patronal Foment del Treball per l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials ja que després de 3 anys de creixement econòmic la ciutadania encara no ha sortit de la crisi i els seus efectes estan molt presents.

més informació »

Vols tenir un cotxe nou a partir de 207,18 € al mes?

CCOO i SEAT han arribat a un acord per oferir en renting diversos cotxes al conjunt d'afiliats i afiliades del sindicat! El Rènting ofereix una solució de mobilitat que permet gaudir del vehicle mitjançant una quota mensual que inclou tots els serveis associats al seu ús: manteniment, avaries, assegurança, canvi de pneumàtics, etc.

Trobada de les direccions de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya

Dilluns, 12 de juny del 2017

'Treball de la llar', programa núm. 242 de CCOO a Televisió de Catalunya

Amb el títol 'Treball de la llar', el programa està dedicat als treballadors i les treballadores de la llar i la cura de les persones, també conegut com a 'servei domèstic'. El programa s'ha emès el dissabte 10 de juny al Canal 33.

Calendari laboral i festes laborals per al 2018

L'any 2018 inclourà 13 festes d'àmbit català, a les quals els ajuntaments podran afegir-hi dues festes locals.

més informació »

Lluita digital 270. CCOO reclama una política d'expansió salarial per frenar la pèrdua de poder adquisitiu dels treballadors i les treballadores

En aquest número parlem de l'IPC, l'Eurobaròmetre social de CCOO, les deficiències en la prevenció de riscos al Departament d'Ensenyament i el paper de la publicitat en la salut de les dones, entre d'altres temes.

més informació »

CCOO de Catalunya inicia la campanya 'El cos de les dones, un negoci en la publicitat'

CCOO de Catalunya ha iniciat la campanya "El cos de les dones, un negoci en la publicitat" per lluitar contra la utilització de la imatge de les dones en els anuncis.

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical del CERES. Núm. 35, Maig de 2017

Publicació en format electrònic que et dona accés a documentació jurídica i d'interès sindical

Assemblees territorials #ofensivaCCOO

Del 19 de juny al 12 de juliol del 2017.

més informació »

CCOO destaca la seva satisfacció per la signatura de dos acords a la Mesa General de Negociació del Personal de la Generalitat

Per l'Acord de reducció de la temporalitat, l'estabilització de l'ocupació i la consolidació de llocs de treball. Es tracta del primer gran acord en molts anys per la reducció de la temporalitat i per l'estabilització i la consolidació de les plantilles. Aquest acord ha de permetre, en un termini de 3 anys, reduir la taxa de temporalitat en l'ocupació a l'Administració de la Generalitat fins al 8%. Actualment estem en taxes superior al 30%.

més informació »

CCOO de Catalunya valora molt positivament l'aprovació de la Llei d'accés universal a la sanitat per part del Parlament de Catalunya

CCOO de Catalunya valora molt positivament l'aprovació per part del Parlament de Catalunya, ahir dijous, de la llei que universalitza l'accés a la sanitat pública a Catalunya. Aquest accés va ser restringit fa cinc anys, amb la promulgació de Reial decret llei 16/2013 del Partit Popular que condicionava l'accés a la sanitat de determinats col·lectius, entre ells les persones estrangeres en situació irregular. Tot i això, aquesta situació ja va ser modificada per dues instruccions del Govern català, encara que malauradament establien una carència de tres mesos per poder accedir a la targeta sanitària.

més informació »

Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya estarà en alerta sobre la nova ajuda del Govern central als joves

Ahir, la ministra d'Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, va anunciar una ajuda directa a tots aquells joves considerats ni-nis (que “ni estudien ni treballen”), inscrits al programa de la Garantia Juvenil, que signin un contracte de formació i aprenentatge. Aquesta ajuda seria d'uns 430 euros mensuals, per un període màxim de 18 mesos. Cal remarcar, que Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya sempre ha denunciat l'ús del terme ni-ni, ja que és un terme pejoratiu i no s'ajusta a la realitat d'aquests joves.

Acte conjunt a Sant Boi de Llobregat contra la repressió sindical

Dilluns, 19 de juny, a les 17 hores, a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer.

S'arriba a un acord sobre el Conveni col·lectiu de Damm

L'acord del conveni, que tindrà una vigència de quatre anys (2017-2020) recull algunes de les principals reivindicacions dels treballadors i treballadores en matèria de flexibilitat i conciliació amb la vida familiar, així com altres millores socials, com l'ampliació del permís per a visites mèdiques, i en matèria d'igualtat.

més informació »

CCOO, present a les concentracions de la campanya #19JAlertaFeminista per denunciar les violències masclistes

Dilluns, 19 de juny, concentracions davant dels ajuntaments.

més informació »

CCOO exigeix millores per als treballadors i treballadores dels ports de l'Estat

Esmenes al projecte de llei de pressupostos generals.

més informació »

Assemblea de delegats i delegades a Sabadell amb el lema #ofensivaCCOO

Dilluns, 19 de juny, a les 10.30 hores, a la Fira de Sabadell.

més informació »

La plantilla de l'Auditori i l'orquestra desconvoquen la vaga del concert de l'OBC a la platja de Barcelona del 21 de juny

Canvis de criteri de la direcció.

més informació »

CCOO participa a una jornada sobre la reforma horària

Demà divendres, 16 de juny, a partir de les 12.30 hores, al Palau Moja de Barcelona (c/ Portaferrissa, 1).

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO de les Comarques Gironines s'oposa al tancament de l'Escola Oficial d'Idiomes (EOI) de Ripoll

Suposaria perdre 3,5 jornades de personal docent i la totalitat de dotació de personal administratiu i serveis de què disposa.

més informació »

CCOO aconsegueix que el personal de les oficines del Registre de l'Administració General de l'Estat a Catalunya no hagi d'obrir els dissabtes

Millora per a la conciliació de la vida personal i laboral.

La plantilla de PGI Berry Plastics es mobilitza contra els acomiadaments

Aquest divendres s'ha convocat una concentració a les portes de la fàbrica per manifestar el rebuig als 14 acomiadaments que ha fet efectius l'empresa fa una setmana. CCOO denuncia la política de deslocalització de part de la producció a d'altres països d'Europa que està aplicant la direcció de PGI Berry Plastics en els darrers mesos, en els quals s'està produint un degoteig constant d'acomiadaments.

més informació »

CCOO exigeix el compliment del conveni sectorial del camp i uns allotjaments dignes per als temporers de les terres de Lleida

Ahir es va reunir la comissió provincial de fluxos migratoris de Lleida, arran de la recent protesta dels temporers de la campanya de la fruita dels municipis de Seròs i de Granja d'Escarp. CCOO va exigir el compliment del conveni sectorial del camp en tots els seus aspectes (jornada, salaris, condicions laborals...), així com l'obligació dels empresaris de posar a disposició dels temporers uns allotjaments dignes que compleixin amb la normativa vigent.

més informació »

CCOO organitza una xerrada sobre explotació laboral al treball domèstic al Líban

Demà dijous, 15 de juny, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a l'Hospitalet (c/Amadeu Torner, 41).

més informació »

CCOO participarà a la manifestació que organitza el Fòrum Social del Baix Llobregat sota el lema "La salut és un dret i el volem exercir"

Començarà demà dimecres, 14 de juny, a les 18.00 hores a l'Hospital Moisès Broggi de Sant Joan Despí i acabarà al CUAP de Sant Ildefons de Cornellà.

més informació »

CCOO es concentrarà de nou davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya pel conveni del sector

Davant l'immobilisme de la patronal des de l'inici de les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis continua amb les mobilitzacions en el sector i participarà demà dimecres 15 de juny en la jornada de CCOO de Catalunya en defensa de la negociació col·lectiva i salaris dignes davant Foment del Treball a les 12 h i per a les 15.30h ha convocat una nova concentració de treballadors i treballadores del sector davant la seu de la patronal (Via Laietana, 47).

més informació »

CCOO remet a les comunitats autònomes les seves propostes sobre el model de consolidació docent

La Federación de Enseñanza de CCOO (FECCOO) segueix a l'espera de que el Ministerio de Educación respongui a les seves demandes i convoqui urgentment la Mesa de Negociació i fixi un calendari de reunions que permeti treballar sobre el model que regirà l'accés a la funció pública docent en les pròximes convocatòries extraordinàries.

més informació »

CCOO dona suport a la campanya #ALERTAFEMINISTA del 19 de juny per denunciar les violències masclistes i reclamar més pressupost a l'Estat

Concentracions davant dels ajuntaments.

més informació »

Presentació del llibre 'No tengáis miedo de lo nuevo. Trabajo y sindicato en el capitalismo globalizado', de José Luis López Bulla i Javier Tébar

Demà dimecres, 14 de juny, a les 19.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

El 19 de juny, concentracions contra les violències masclistes

A Barcelona s'ha convocat la ciutadania el proper dilluns 19 de juny a les 12 del matí i les 8 del vespre a la Plaça Sant Jaume. A la resta de Catalunya, la convocatòria serà el mateix dilluns 19 de juny a les 12 del migdia davant dels diversos Ajuntaments.

més informació »

Seguiment total de la vaga dels treballadors de les auxiliars de les nuclears

CCOO d'Indústria valorem molt positivament l'èxit de la vaga dels treballadors i treballadores de les empreses auxiliars de les nuclears que s'està duent a terme avui. El seguiment ha estat del 100% tant a Ascó com a Vandellòs, la qual cosa ha obligat a aturar les feines de recàrrega de les nuclears.

més informació »

CCOO i UGT convoquen demà, 14 de juny, una jornada per l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

Concentració a Barcelona a les 12.00 hores davant la seu de la patronal Foment del Treball (Via Laietana, 32), i a Tarragona i Girona.

més informació »

CCOO de Catalunya reclama la derogació de la reforma laboral per protegir el nivell d'ingressos de la classe treballadora

Valoració de les dades de l'IPC de maig de 2017.

12 de juny, Dia Mundial contra el Treball Infantil

Cooperació sindical.

més informació »

CCOO de Correos valora positivament la posició de Foment, ja que garanteix el finançament del Servei Postal Universal de Correus

CCOO ha exigit que aquests compromisos siguin ferms i es plasmin per escrit, i ha valorat positivament la voluntat política del Govern i la seva implicació amb el futur de Correos. El sindicat ha apuntat que espera que es produeixi una coordinació entre els ministeris d'Hisenda i Foment (propietari i regulador) que garanteixin les accions i la viabilitat de Correos i, amb això, evitar els errors del passat.

més informació »

Acte conjunt a Tarragona contra la repressió sindical

Dilluns, 12 de juny, a les 17 hores, a la Sala de Graus de la URV.

EN DEFENSA DE LA SANITAT PÚBLICA

Volem el nou Trueta amb el personal i l'estructura sanitàtaria que garanteixi uns serveis sanitaris de qualitat per a les comarques gironines

més informació »

Els treballadors i treballadores de les auxiliars de les nuclears aniran a la vaga el 13 i el 20 de juny

CCOO d'Indústria i FICA-UGT de Catalunya reclamen a la direcció d'ANAV, com a empresa principal, un canvi d'actitud que permeti resoldre de manera definitiva el conflicte actual.

Reunió de les direccions de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya

Javier Pacheco i Camil Ros faran declaracions abans de començar la reunió, a les 11.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

L'Àmbit LGTBI de CCOO participa al GayPride de Sitges

Diumenge, 11 de juny de 2017.

més informació »

CCOO torna a ser present amb un estand informatiu al Circuit de Barcelona - Catalunya

Els dies de la celebració del Gran Premi de Catalunya de Moto GP al Circuit de Barcelona - Catalunya (Montmeló), CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona organitza un operatiu d'atenció als treballadors i treballadores precaris dins de les instal·lacions, amb un estand informatiu i un telèfon d'atenció 24 hores.

Jornada de portes obertes a l'Arxiu Històric de CCOO

Demà divendres, 9 de juny, de 10 a 14 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

Comunicat de la plataforma ciutadana "Fem nostre l'espai de la Model"

Tancament de la presó de Barcelona.

CCOO de Catalunya lamenta la mort de l'actor Francesc Lucchetti

CCOO de Catalunya lamenta la mort de l'actor Francesc Lucchetti, a l'edat de 73 anys. El sindicat vol recordar la seva figura, molt compromesa amb la lluita social i la defensa de la democràcia, especialment en els anys de la transició on Lucchetti va col·laborar estretament amb CCOO

més informació »

S'arriba a un principi d'acord amb ANAV que permet desbloquejar el conflicte obert a les nuclears

CCOO d'Indústria fa una valoració positiva del principi d'acord, ja que dóna sortida a la majoria de les reivindicacions plantejades pel sindicat per garantir unes condicions laborals dignes per als treballadors i treballadores de les empreses auxiliars de les nuclears. L'acord haurà de ser ratificat en les assemblees a les diferents empreses. De moment, la vaga convocada els dies 13 i 20 de juny queda en suspens.

més informació »

Jornada per l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

CCOO i UGT hem convocat pel proper 14 de juny, a les 12.00 h, una concentració a Barcelona davant la seu de Foment del Treball a la Pl. Antonio Maura, amb la intervenció dels secretaris generals de tots dos sindicats.

més informació »

CCOO dona suport a la concentració en defensa dels llocs de treball de l'empresa informàtica Tecnocom

Demà dijous, 8 de juny, a les 14.00 hores, davant la seu de CaixaBank (Avinguda Diagonal, 621-629, Barcelona).

Segona sessió de la 13a Jornada de Previsió Social Complementària

Demà dijous, 8 de juny, a les 10.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO dona suport a la mobilització dels treballadors d'Iberpotash de Sallent

A menys de 25 dies per a l'execució de la sentència que prohibeix nous abocaments al runam del Cogulló, l'empresa no ha buscat cap solució que permeti garantir la continuïtat de l'activitat i dels llocs de treball. Davant aquest escenari, els treballadors i treballadores de la mina de Sallent avui fan una jornada de vaga de 24 hores.

més informació »

CCOO i UGT observen irregularitats en les convocatòries de nomenament de cap de Recursos Humans i tresorer de l'Ajuntament de Sentmenat

Denúncia a l'Administració de l'Estat i a la Delegació del Govern.

més informació »

CCOO i altres sindicats presents a la universitat es concentren per denunciar la situació de temporalitat del PAS

El col·lectiu del PAS de les universitats catalanes pateix una insostenible situació de temporalitat que està al voltant del 30%, molt lluny del 4,5% que reconeix el ministeri d'Hisenda. Aquesta situació comporta una greu precarització de tot aquest personal.

més informació »

CCOO dona ple suport a les reivindicacions dels temporers a la campanya de fruita a les terres de Lleida

Davant de les protestes d'ahir al poble Seròs (Segrià) i que continuen avui, CCOO manifesta els seu total suport a les reivindicacions dels treballadors temporers de la fruita i a la campanya agrícola.

més informació »

El Comitè d'Empresa Europeu d'Unilever exigeix garantir el futur de l'empresa i dels treballadors i treballadores

Davant l'anunci de la venda del sector de la margarina.

més informació »

CCOO reclama al Govern el compliment de l'Acord sobre la renda garantida de ciutadania (RGC) signat amb la Comissió Promotora de la ILP

El text de la Llei que ha enviat el Govern a la ponència parlamentària deixa fora de la protecció de la RGC les persones soles més vulnerables i retalla significativament les prestacions a les famílies que perceben subsidis, ajuts i pensions mínims.

més informació »

CCOO i UGT demanen a la Generalitat que la nova llei de comerç respecti la conciliació personal i laboral de les persones treballadores del sector

Concentració dimarts, 6 de juny, a les 11 hores, davant la Direcció General de Comerç de la Generalitat. (c/Puig i Xoriguer, 11-13, Barcelona).

més informació »

CCOO de Catalunya valora positivament la reducció de l'atur, però recorda que el mercat de treball continua sense créixer en sectors d'alt valor afegit ni en ocupació estable i de qualitat, perpetuant un model de creixement vulnerable i precari

Les dades referents a prestacions per desocupació posen de manifest la necessitat urgent de millora del sistema de prestacions per atur per tal de donar resposta a qui no té feina.

CCOO participarà a la manifestació #StopCETA a Madrid

Demà dissabte, 3 de juny.

més informació »

CCOO diu no a l'avantprojecte de llei de fórmules de gestió de l'assistència sanitària

Alerta sobre intromissió d'interessos privats que poden incidir en la prestació del servei.

més informació »

CCOO i UGT convoquen dues jornades de vaga a les nuclears per exigir unes condicions laborals dignes per als treballadors de les auxiliars

Aquest dijous, 1 de juny, CCOO i UGT hem celebrat una assemblea conjunta de delegats i delegades d'ANAV i de les empreses auxiliars que presten els seus serveis a les centrals nuclears per aprovar el calendari de mobilitzacions davant la situació de bloqueig de les negociacions amb la direcció d'ANAV. Prèviament, hem realitzat un procés d'assemblees a les diferents empreses auxiliars per informar els treballadors de com està la situació i recollir el pols del sector.

més informació »

Sancions a RTVE Catalunya en matèria de prevenció de riscos laborals

Insuficiència de mesures correctores.

més informació »

CCOO hem denunciat a la Inspecció de Treball les empreses del sector carni que incompleixen la llei

De moment, ja hi ha 15 empreses denunciades d'Osona i les comarques gironines i lleidatanes i no descartem ampliar la denúncia a més empreses.

Mobilitzacions a Mataró Bus

L'empresa concessionària té una política laboral abusiva i antidemocràtica que culmina amb l'acomiadament del secretari general de la Secció Sindical de CCOO.

més informació »

CCOO lamenta profundament l'accident laboral ocorregut a Sant Sadurní, on ha mort un treballador i un altre ha resultat ferit greu

Condol als familiars i companys.

més informació »

CCOO denuncia a la Inspecció de Treball les empreses del sector carni que incompleixen la llei

En el marc de la campanya sindical per erradicar la precarietat laboral al sector carni, CCOO presentarà una denúncia a la Inspecció de Treball contra aquelles empreses del sector carni que utilitzen falses cooperatives de treball associat. La demanda de CCOO denuncia un total de 15 empreses d'Osona i de les comarques gironines i lleidatanes, entre les quals hi ha algunes de les principals empreses del sector, com són Le Porc Gourmet, Frigoríficos Costa Brava, Noel Alimentació, Milsa o Patel. CCOO continuarà recollint dades al sector i no descarta ampliar la denúncia a més empreses.

més informació »

La Xarxa d'Acció Solidària (XAS) inicia la cinquena campanya de recollida de material escolar

Entre l'1 de juny i la tercera setmana de setembre.

13a Jornada de Previsió Social Complementària

Els dijous 1 i 8 de juny, al matí, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya, contra les detencions d'activistes del moviment popular d'Al Hoceima i el Rif del Marroc

Solidaritat amb les protestes populars.

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines denuncia la manca de voluntat negociadora de la direcció d'Asistentes Escolares sobre les condicions laborals de la plantilla

Servei de menjador de moltes escoles públiques gironines.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya dona suport a les delegades, delegats i Comitè d'Empresa de l''Hospital del Mar en la seva denúncia de manca de personal a les noves instal·lacions

Aquest matí, a les 11 hores, a l'entrada de les noves urgències de l'Hospital del Mar, els delegats i delegades de CCOO a l'Hospital del Mar, com a part del comitè d'empresa faran una denúncia pública com a conseqüència de la manca de personal que té el centre sanitari a les noves instal·lacions, mitjançant la convocatòria d'una roda de premsa.

més informació »

CCOO organitza una jornada per la presentació de l'informe d'Ernest Cañada sobre la precarietat als paradisos turístics

CCOO organitza aquesta Jornada per donar una visió global de la precarietat en el sector turístic i promocionar el treball digne com a resposta a la impunitat empresarial. En aquesta jornada CCOO també vol fer present la seva aportació en la defensa dels drets humans i laborals a través de la cooperació sindical internacional que realitza des de la Fundació Pau i Solidaritat.

més informació »

CCOO es concentrarà davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya per fer avançar les negociacions del conveni

Amb motiu de l'immobilisme de la patronal davant les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis reprèn les mobilitzacions en el sector i ha convocat una concentració de treballadors i treballadores del sector demà dimecres, 31 de maig, a les 15.30 h (Via Laietana, 47, seu de la patronal).

més informació »

CCOO no descarta la vaga general a Correos si es manté la retallada de més d'un terç del seu finançament públic en la Llei dels pressupostos generals de l'Estat

CCOO, sindicat majoritari en Correus, assenyala que a la retallada d'un terç de finançament del Ministeri de Foment, s'ha sumat una nova mossegada a la partida pressupostària de mig milió d'euros destinat a altres finalitats que gens tenen a veure amb la prestació del Servei Postal Públic. En concret, ha estat el propi Ministeri qui ha decidit transvasar aquest muntant a “Infraestructures del transport ferroviari”.

més informació »

CCOO signa el conveni col·lectiu de 'contact center'

Major estabilitat laboral.

més informació »

CCOO valora positivament el principi d'acord assolit a Codorniu

CCOO d'Indústria de Catalunya valora positivament l'acord, ja que ha permès una reducció important del nombre de persones afectades per l'expedient, preveu l'aplicació de mesures no traumàtiques i una millora de les indemnitzacions. Aquest principi d'acord haurà de ser ratificat pels treballadors i treballadores de tots els centres afectats, en l'assemblea que es farà aquest dimecres al matí a la fàbrica de Sant Sadurní.

més informació »

El Comitè d'Empresa de TVC proposa canviar el text del monòlit dels estudis de Sant Joan Despí

Per evitar fer referència a l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol, investigat per comptes ocults.

més informació »

Assolit un principi d'acord a Codorniu

La direcció i els comitès d'empresa de Codorniu acaben d'arribar a un principi d'acord sobre l'expedient que haurà de ser ratificat aquest dimecres en assemblea pels treballadors i treballadores de tots els centres afectats.

més informació »

Presentació del fanzín 'CCOOMICS' i inauguració de l'exposició "Passeu, mireu i gaudiu"

Demà dimarts, 30 de maig, a les 17.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

Els sindicats de Correos expliquen les conseqüències de la retallada d'un terç del seu finançament públic

Demà dimarts, 30 de maig, a les 11.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya reclama més diàleg i més inversions en les polítiques d'ocupació

Cal revertir l'actual precarització del mercat de treball i afavorir la creació neta d'ocupació.

més informació »

CCOO denunciarà a Inspecció de Treball les empreses que incompleixin la llei de cooperatives

CCOO d'Indústria lamenta el gran fracàs de la reunió de la Taula de concertació del sector carni de Catalunya celebrada ahir, davant la poca disposició que han manifestat les patronals del sector, especialment FECIC. En aquest escenari, CCOO farà un pas endavant per identificar les empreses principals que utilitzen aquestes falses cooperatives de treball associat per treure a la llum la precarietat que pateixen els seus treballadors, en connivència amb les mateixes empreses principals i denunciar-les davant la Inspecció de Treball.

més informació »

CCOO es reuneix amb l'Ajuntament de Barcelona per fer propostes per a la plaça de les Glòries

Per un gran centre ciutadà, integrador dels barris de tota la zona.

més informació »

CCOO celebra un acte commemoratiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

Dilluns, 29 de maig, a les 12 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines organitza una nova jornada de salut laboral per al seu actiu sindical, amb el títol "Càncer zero a la feina"

Demà divendres, 26 de maig, a partir de les 10 hores, al local de CCOO a Girona.

El Tribunal Suprem confirma que la vaga a Panrico SAU va ser legal

El TS desestima el recurs de cassació interposat per l'empresa i ara CCOO resta a l'espera del judici en el qual el sindicat demana que es declari que va ser Panrico SAU qui va vulnerar el dret fonamental a la vaga.

més informació »

Els treballadors i treballadores de l'Auditori i l'Orquestra reclamen a l'Ajuntament de Barcelona els endarreriments salarials

Concentració demà divendres, 26 de maig, a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.

més informació »

CCOO rebutja la resposta del ministre de Foment sobre la retallada d'un terç en el finançament del servei postal universal i no descarta impulsar mobilitzacions a Correos

Interpel·lació al Senat.

més informació »

CCOO organitza un acte en record del 40è aniversari de la massacre dels advocats d'Atocha

Demà divendres, 26 de maig, a les 18 hores, a la seu de CCOO a Cornellà.

Desconvocada la jornada de vaga del 25 de maig a Codorniu

En la reunió de mediació de vaga celebrada avui a la seu de la Direcció General de Relacions Laborals de la Generalitat, la direcció de Codorniu ha plantejat unes propostes que suposen un petit avanç, tot i que encara insuficient per arribar a un acord. Davant d'aquest gest, els comitès d'empresa del grup Codorniu han decidit desconvocar la jornada de vaga prevista per aquest dijous, 25 de maig.

CCOO participa a un acte en el marc del Barcelona Building Construmat

Demà dimecres, 24 de maig, a partir de les 11.30 hores, organitzat per la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya.

més informació »

Presentació del 5è congrés de la Federació Europea de Treballadors del Transport (ETF) i valoració de la reforma de l'estiba a Espanya i les mobilitzacions previstes

Demà dimecres, 24 de maig, a les 11.00 hores, a l'Hotel Crowne Plaza - Fira Center de Barcelona.

més informació »

CCOO de Catalunya valora positivament la mesura de govern aprovada per l'Ajuntament de Barcelona per afavorir l'accés a la regularitat i prevenir la irregularitat sobrevinguda

Document de veïnatge a la ciutat.

CCOO acull a Badalona el debat ‘Sindicalisme i referèndum'

Demà dimarts, 23 de maig, a les 18.00 hores.

més informació »

Concentració en defensa de l'ocupació i els serveis públics de qualitat a l'Administració general de l'Estat

Demà dimarts, 23 de maig, a les 8.45 hores, davant l'Oficina del DNI i Passaport de la Verneda, a Barcelona.