Ple suport a la Secció Sindical i posició ferma en defensa de les condicions de treball, sense cedir a les pressions empresarials

CCOO denuncia l'actitud de fustigació de la direcció d'EUROHUECO contra els representants sindicals

La direcció d’EUROHUECO, una de les empreses més importants d’arts gràfiques del Baix Llobregat, pertanyent al grup anglès Walstead Capital, manté una actitud de fustigació a CCOO amb sancions disciplinàries i obertures d’expedients contradictoris a membres de la nostra Secció Sindical.

CCOO sempre hem mantingut una posició ferma en defensa dels interessos dels treballadors i treballadores davant d’un grup d’inversió que només persegueix la reducció de costos i el màxim de beneficis a costa de la precarització de les condicions de treball, liderant l’acció sindical en el centre de treball malgrat no tenir -encara- la majoria sindical.

Més enllà de les accions legals que estem exercint, des de CCOO denunciem públicament l’actuació d’EUROHUECO i del grup Walstead Capital i manifestem clarament el ple suport a la nostra Secció Sindical tant en la seva posició com en les actuacions que duguin a terme per frenar la destrucció d’ocupació i de condicions de treball a l’empresa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 d’agost de 2017