Una mirada educativa. Una mirada penitenciària. Una mirada transversal. Dirigida a les persones professionals

1a Jornada de Prevenció, Detecció i Intervenció de Processos de Radicalització de la Violència

Foto Des de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona, s'ha organitzat aquesta jornada tècnica amb vocació transversal i multidisciplinar, que tindrà lloc el proper dia 19 de maig a Can Ribas - Centre de Recursos Agraris de les Franqueses del Vallès.

La iniciativa prové de l’Agrupació de Personal Penitenciari de CCOO, però va dirigida a professionals dels sectors d’intervenció social, educatiu, seguretat i política social, entre d'altres.

A la jornada, que començarà a les 9 h, hi haurà la intervenció de diversos professionals dels àmbits de la psicologia, la pedagogia, la filosofia, el dret, la criminologia, la història i el periodisme, que tractaran de donar llum sobre les possibles causes del radicalisme i les formes de prevenció i intervenció.

Les places són limitades, per la qual cosa és importat inscriure-s'hi prèviament a:  jornadaccooradicalismeviolent@gmail.com

Per a més informació:

veure arxiu