28 d'Abril, dia per a la reivindicació i el record

Foto El Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, el 28 d’abril, és un dia per al record i per a la reivindicació; per al record dels companys i companyes que han perdut la vida en els seus llocs de treball, que han patit danys greus i seqüeles en accidents laborals i les seves famílies que lluiten cada dia per tirar endavant. Aquesta jornada aconsegueix posar l’atenció de l’actualitat en les deficiències de la prevenció que encara hi ha als llocs de treball.

CCOO de Lleida ha preparat tot un seguit d’actes per commemorar aquest dia. En primer lloc es presentarà l’informe sobre la situació de la salut laboral a Lleida; després els delegats i delegades de prevenció ens explicaran la seva experiència d’intervenció en el si de l’empresa i com han aconseguit modificar les condicions de treball. Tot seguit es farà una taula rodona titulada: “L’amiant, reptes actuals i de futur” i la presentació de la campanya de prevenció del càncer a la feina “Càncer Zero”.

Clourà l’acte Cristina Rodríguez Vila, secretària general de CCOO de les Terres de Lleida i per acabar la commemoració hi haurà una concentració i es llegirà el manifest.

Convocatòria.
Manifest.