23 de març: jornada de lluita per la negociació col·lectiva, els salaris i una ocupació de qualitat

FotoCCOO d’Indústria de Catalunya fem una crida a l’afilició i a delegats i delegades dels nostres sectors a participar activament en la jornada de mobilització del proper 23 de març, que convoquen conjuntament CCOO i UGT al conjunt de l’Estat, en defensa de la negociació col·lectiva, de l’increment dels salaris i per una ocupació de qualitat i la recuperació dels drets laborals.

En el marc d’aquesta jornada de lluita, CCOO d’Indústria hem convocat una assemblea de delegats, delegades i persones afiliades el mateix 23 de març, amb l’objectiu de destacar l’activitat sindical en la negociació col·lectiva, visualitzar els conflictes que estem abordant als diferents sectors i empreses, i exigir a la patronal uns increments salarials contra l’encariment de la vida i un treball i amb drets.

En acabar l’assemblea sortirem en manifestació des del sindicat fins a la seu patronal de Foment del Treball, on confluirem en una gran concentració amb la resta de companys i companyes d’altres sectors en lluita.

- Manifest del 23 de març

20/03/2017