Josep Maria Romero Velarde, escollit secretari general de CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès-Anoia i Garraf

Foto

El 9 de març l'única candidatura encapçalada per en Josep Maria Romero Velarde, actual secretari d’organització i recursos de CCOO de Catalunya i persona vinculada al Baix Llobregat, ha estat escollit secretari general de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia, Garraf, amb un 89% de suport.

Romero, 43 anys, veí de Sant Joan Despí, diplomat en graduat social i estudis en psicologia social, tècnic d’orientació i inserció laboral, ha desenvolupat diferents tasques i responsabilitats a CCOO. Entre elles la secretaria de formació sindical i cultura durant el 2008 al 2012 i la secretaria d’organització i recursos del 2012 a 2017 amb el lideratge al sindicat de Joan Carles Gallego.

El 2n congrés s’ha caracteritzat per un fort consens intern, destacant l’elecció de la comissió executiva i el diferents òrgans de govern amb més del 88%

En el discurs de cloenda, Josep Maria Romero ha reivindicat el protagonisme del treball com a element determinant en la nostra articulació social i política i la voluntat de continuar construint espais de treball col·lectiu amb plataformes i entitats reivindicant drets de ciutadania social.

Galeria d'imatges del 2n Congrés de CCOO Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf

17/03/2017