Va tenir lloc el passat dilluns 13 de març, i és fruit de la signatura del Conveni de col·laboració entre CCOO de Catalunya i la Universitat de Barcelona signat a l'any 2016.

Acte de presentació del curs de formació per a membres de les comissions de control de Plans i Fons d'Ocupació a la Universitat de Barcelona

Foto  L’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya i la Càtedra "ICEA-UB dAssegurances i Fons de Pensions" de la Universitat de Barcelona (UB) han signat un conveni de col·laboració per establir un ensenyament propi, amb certificació universitària i contingut multidisciplinari, sobre previsió social complementària.

Es tracta dun acord sobre un projecte de formació destinat prioritàriament a membres de comissions de control de plans i fons de pensions del sistema d’ocupació. El conveni es va signar el passat mes de juny.

Cada nivell de laFormació multidisciplinària per comissions de control de plans i fons d’ocupació (elemental / intermedi / avançat)” té una durada dun any acadèmic i dóna dret a un certificat daprofitament (títol propi de la UB). El primer curs, de nivell elemental i per a un nombre dalumnes estimat dentre 25 i 30 persones, es posarà en marxa a partir de l’octubre de 2017 i tindrà una durada de 30 hores.

Per a CCOO, aquest projecte referma el compromís sindical amb la formació de les comissions de control, i situa una formació continuada que posa a labast de l’estudiant una titulació universitària progressiva, que permetrà acreditar el nivell de coneixements acadèmics sobre previsió social complementària.

16/03/2017