Demà dimecres, 20 de febrer, a les 10'00 hores, Gallego i Àlvarez informaran de les manifestacions que tindran lloc a Catalunya en el marc de la campanya de mobilitzacions de la Confederació Europea de Sindicats

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya informen de les mobilitzacions convocades el 10 de març, amb la lluita per l'ocupació i contra la corrupció com a eixos centrals

Els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Àlvarez respectivament, informaran demà dimecres, 20 de febrer, en roda de premsa i a partir de les 10'00 hores, de les mobilitzacions previstes el proper 10 de març a Catalunya, amb la lluita per l'ocupació i contra la corrupció com a eixos centrals.

Aquestes mobilitzacions han estat convocades a nivell estatal per CCOO i UGT conjuntament amb la Cumbre Social, en el marc de la campanya de mobilitzacions promoguda per la Confederació Europea de Sindicats arreu de la UE.

El deteriorament de la situació econòmica, política i social ha anat augmentant fins arribar a nivells insuportables per la majoria de la ciutadania, i en aquest sentit cal una forta resposta al carrer que s'ha de veure expressada en tota la seva dimensió el proper diumenge 10 de març en les principals ciutats de l'Estat i de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de febrer de 2013

Agenda:
Dimecres 20 de febrer de 2013
A les 10.00h
Sala de premsa de CCOO (Via Laietana, 16, 5a planta, BCN)

19/02/2013