Concentració demà a les 18 h a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

Es constitueix una plataforma per defensar l'escola bressol pública

CCOO i diferents entitats relacionades amb les escoles bressol i els serveis complementaris de l’Ajuntament de Barcelona han constituït una plataforma.

Avui dimecres, 7 de febrer, CCOO i diferents entitats han presentat en roda de premsa la plataforma que han creat per defensar el model d’escola bressol pública i els serveis complementaris de l’Ajuntament de Barcelona.

La necessitat de crear aquesta plataforma ha estat la pretensió de l’Ajuntament de Barcelona d’aprovar un nou model de gestió de les escoles bressol municipals, que fa perillar la qualitat de l’atenció educativa a la petita infància. El nou model, que ja ha estat presentat a les direccions dels centres, suposa més infants per aula, reducció de més del 40% del personal de suport del migdia, l’externalització de serveis de la gestió de les tres escoles de nova creació, que començaran a funcionar el curs vinent i la no-construcció de noves escoles bressol.

Aquestes mesures desmantellaran el model d’escola bressol i significaran un retrocés pel que fa a la seva qualitat i una greu amenaça per a la seva continuïtat.

CCOO dóna suport a aquesta plataforma, i en forma part, i convoca la concentració de demà a les 18.00 h a la plaça de Sant Jaume.

CCOO exigeix a l’equip de govern que retiri les mesures del canvi de model esmentades i treballem per una escola pública de qualitat.
07/02/2012