Milers d'empleats públics es manifesten contra les retallades arreu de Catalunya

FotoDesenes de milers d'empleats públics es van manifestar el dimecres 14 de desembre a les capitals de les quatre províncies catalanes i a Tortosa en contra del nou allau de retallades que el Govern de la Generalitat els vol imposar.

La convocatòria realitzada pels sindicats majoritaris de l'administració catalana va ser un èxit i va obtenir una forta resposta per part dels treballadors i les treballadores de l'administració catalana. La concentració més multitudinària va tenir lloc a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona.

Els sindicats de la funció pública ja han anunciat que si el Govern d'Artur Mas no rectifica en la seva posició, la d'ahir pot ser la primera d'un seguit de mobilitzacions que poden tenir lloc en les properes setmanes. Sens dubte, l'inici de l'any 2012 es presenta molt calent en la funció pública catalana.

Feu clic per veure:
-Les declaracions de Josefina Pujol, Coordinadora de l'Àrea Pública, i Joan Carles Gallego, secretari general, de CCOO de Catalunya, efectuades a la concentració de Barcelona del 14 de desembre de 2011
-La galeria fotogràfica de la concentració de l'Àrea Pública a Barcelona del 14 de desembre de 2011 (de M.J. Mora)
-La notícia Concentració de les empleades i empleats públics, amb el Manifest (9-12-2011)
15/12/2011