La ILP per reformar la Llei Hipotecària arriba al Congrés

FotoLes entitats AICEC-ADICAE, CCOO de Catalunya, CONFAVC, Observatori DESC, Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, Taula d’Entitats del Tercer Sector Social, Unió de Consumidors de Catalunya i UGT de Catalunya han portat al Congrés dels Diputats, el dimecres 30 de març, la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per modificar la llei hipotecària i fer possible la dació de l'habitatge en pagament del deute hipotecari.

A les 11.30 hores les vuit entitats s'han fet la foto al davant del Congrés dels Diputats. Seguidament, el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i el d’UGT de Catalunya, Josep M. Álvarez, en representació de les vuit entitats, han entrat al registre del Congrés el text de la ILP, i en acabar, de nou a la carrera de San Jerónimo, davant del Congrés dels Diputats, Gallego i Álvarez han fet declaracions als mitjans de comunicació presents.

Feu clic per veure la galeria de fotos del 30 de març de 2011, fetes per Julián Rebollo (C.S. CC.OO.).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de març de 2011

Més informació:
-CCOO dóna suport a la ILP per cancel·lar la hipoteca amb el lliurament del pis (23-3-2011)
-Web www.quenotehipotequenlavida.org

30/03/2011