Importants figures del món acadèmic, professionals i personal universitari donen suport a la vaga general

FotoEl dimecres 22 de setembre, a les 12 hores, al paranimf de la UB es fa un acte i el suport de centenars de signatures contra la Reforma laboral i les polítiques d'ajust econòmic.

L'acte és presentat pels coordinadors de les associacions d'estudiants AJEC i AEP i compta amb les intervencions de: Miquel Falguera i Baró, magistrat-jutge sala del social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, Juan Ignacio Marín, inspector de Treball i Seguretat Social, Vicenç Navarro, catedràtic de Política Pública de la UPF i professor de Public Policy de la Johns Hopkins (EUA), i Consuelo Chacartegui, directora de l'Escola Universitària de Relacions Laborals de la UPF.

S'alternaran adhesions arribades de sectors professionals i de gent del món universitari i es comunicaran les més de 450 adhesions que ha rebut el manifest a dia d'avui.

Comptarem amb una fila zero d'entitats i associacions que donen suport a l'acte com Associació Catalana de Juristes Demòcrates, Jutges per la Democràcia, Associació de Juristes en Defensa de la Llengua pròpia, Inspectors i subinspectors de Treball, funcionaris tècnics habilitats per a les actuacions comprovatòries en matèria de prevenció de riscos laborals o la Universitat Progressista d'Estiu de Catalunya entre d'altres.

La cloenda de l'acte va a càrrec dels secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Josep Maria Álvarez i Joan Carles Gallego.

Feu clic per veure:
-el cartell de l'acte de suport del món acadèmic a la vaga general
-el bloc http://manifestuniversitatscatalanes.blogspot.com/
20/09/2010