CCOO de Catalunya presenta un tríptic en diferents idiomes adreçat als treballadors i treballadores immigrants que van a treballar en bicicleta.

FotoAquest divendres en el marc dels actes programats per l'Ajuntament de Pineda de Mar amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.

CCOO de Catalunya presentarà el proper divendres, 25 de setembre, un tríptic realitzat en diferents idiomes i adreçat als treballadors i les treballadores immigrants que van a treballar en bicicleta. El tríptic du per títol "Pautes per ser un ciclista protegit". Aquesta presentació tindrà lloc en el marc de la conferència organitzada per CCOO sobre la seguretat vial dels usuaris de la bicicleta que es celebrarà a l'Auditori de Can Comas de Pineda de Mar, a les 19 hores. Aquest acte forma part dels actes programats per l'Ajuntament de Pineda amb motiu de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.

CCOO de Catalunya dóna suport i participa també en la pedalada contra el canvi climàtic que tindrà lloc el diumenge 27 de setembre i que sortirà a les 10 del matí des de la plaça Catalunya de Pineda de Mar per arribar a la plaça de la Biblioteca al barri de Poblenou.

Arxiu

23/09/2009