Es tracta d'una lectura de textos del llibre 'No estem mai sol: conèixer Miquel Martí i Pol'

El Servei Lingüístic de CCOO coorganitza l'espectacle de la cloenda del CNL de Tarragona

FotoEl dilluns 15 de juny, l'Antiga Audiència de Tarragona va ser l'escenari de la cloenda dels cursos de català del Consorci per a la Normalització Lingüística (CNL) de Tarragona, en què el Servei Lingüístic de CCOO hi va participar amb la preparació d'una lectura de diversos poemes de Miquel Martí i Pol, que van ser llegits per diversos alumnes de diferents nivells del CNL.Així, s'han pogut escoltar, des de veus molt diverses, poemes com El fugitiu, Els paletes, L'Elionor o El poble. La tria d'aquests poemes, que va anar a càrrec de CCOO, té un significat evident: tots els poemes tracten de problemes laborals dins del context de la revolució industrial de finals del segle XIX i començament del XX. Aquest acte pretenia donar a conèixer la col•lecció Llegim, que edita CCOO i l'Associació Lectura Fàcil. Fins al moment, han sortit tres títols (No estem mai sols, La mirada ferida, El nou món de la Sandy), tot i que properament sortirà a la llum el que és el 1r Premi de Lectura Fàcil: Les mateixes estrelles.
16/06/2009