Gestió de la diversitat i no discriminació a l'empresa

Signat un acord de gestió de la diversitat a l'empresa Bausells SA

Signat un nou acord de gestió de la diversitat a l'empresa Bausells SA. Aquesta signatura s'emmarca dins d'un projecte de CCOO que compta amb el suport del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Caralunya i el Fons Social Europeu.

més informació »

CCOO de Catalunya signa un protocol de col·laboració amb la Fundació per a la Diversitat

CCOO de Catalunya i la Fundació per a la Diversitat, entitat que impulsa el Charter de la Diversitat a Espanya, han signat avui a Barcelona un protocol de col·laboració amb l'objectiu de sumar sinèrgies per a treballar la gestió de la diversitat i la no discriminació i per la igualtat d'oportunitats en els centres de treball i en la societat en general.

més informació »

CCOO signa un acord de gestió de la diversitat amb la direcció de l'empresa Viena SA

Avui s'ha signat un acord de gestió de la diversitat entre la representació sindical de CCOO i la direcció de l'empresa Viena SA. L'acord estableix, entre d'altres temes, l'acollida als treballadors i treballadores que s'incorporin a l'empresa, la no-discriminació, la flexibilitat en la jornada de treball així com l'assessorament en temes d'estrangeria i altres de caràcter sociolaboral.

més informació »

Signat un acord de gestió de la diversitat amb l'empresa SUPSA

CCOO signa un acord de gestió de la diversitat, la signatura s'ha fet entre la representació sindical de CCOO i l'empresa SUPSA i afecta la totalitat de treballadors i treballadores dels diferents centres de l'empresa a Catalunya.

més informació »

CCOO signa un acord de gestió de la diversitat amb la direcció l'empresa Baucells

CCOO signa un acord de gestió de la diversitat amb l'empresa Baucells, que preveu plans d'acollida, la no-discriminació i la flexibilitat de la jornada de treball, entre d'altres aspectes.

més informació »

Balanç de la trobada sindical 'La gestió de la diversitat i el seu desenvolupament a les empreses'

La trobada sindical es va desenvolupar amb la realització de 3 taules, en les quals es van plantejar temes i debats, relacionats amb les diferents experiències vinculades als acords signats sobre la gestió de la diversitat en les empreses i les eines que des de la Secretària d'Immigració s'estan elaborant.

més informació »

Gestió de la diversitat: per la igualtat d'oportunitats i la no discriminació en els centres de treball

CCOO de Catalunya ha desenvolupat una introducció en Power point que serveix com a eina per a la presentació i el desenvolupament de la gestió de la diversitat en les empreses i centres de treball.

més informació »

L'opinió de l'empresa Mantylim sobre els acords de gestió de la diversitat

La Fundació Claperós ha publicat una entrevista a la Directora General de l'empresa Mantylim, sobre el desenvolupament de l'acord de la gestió de la diversitat signat amb el Comitè d'Empresa i el sindicat de CCOO.

17 de desembre: Per la convivència i la cohesió social: escola, empresa i barri

Aquesta jornada vol tractar sobre la importància de promoure la convivència i la cohesió social, especialment en moments com l'actual, d'increment de l'atur i de retallada dels ajuts socials.

més informació »

La gestió de la diversitat, una inversió de futur

Una gestió correcta i responsable dels seus recursos humans que sàpiga compaginar drets laborals i desenvolupament de l'activitat productiva o de servei és el millor compromís que sindicalment podem oferir a les empreses. La nostra proposta de gestió de la diversitat planteja el compromís de CCOO en la gestió del temps de treball, la qualificació i formació dels treballadors i treballadores així com la prevenció de conflictes, com una inversió de futur per a l'empresa.

més informació »

La gestió de la diversitat a CCOO

Amb la gestió de la diversitat i la no discriminació en els centres de treball, CCOO vam establir acords amb les direccións de les empreses que afecten tots els treballadors i treballadores de les empreses signants i que milloren les seves condicions laborals i permeten el desenvolupament dels drets col-lectius a nivell personal. En el marc del projecte, també s'ha elaborat una guia sindical per a la gestió de la diversitat i no discriminació laboral.

més informació »

L'acció sindical per la convivència i la cohesió social

El Comitè Confederal de CCOO de Catalunya va aprovar el document "L'acció sindical per la convivència i la cohesió social", on es recullen les línies de treball del sindicat per promoure la convivència i la cohesió social a la societat catalana.

CCOO de Catalunya a TV Aljazeera

El canal de televisió Aljazeera emet un reportatge sobre el projecte de gestió de la diversitat a les empreses, promogut per CCOO de Catalunya

més informació »

Guia 'La gestió de la diversitat i la no discriminació a l'empresa'

La Secretaria d'Immigració de CCOO de Catalunya ha editat una guia per a delegats i delegades per tractar la gestió de la diversitat i la no discriminació a l'empresa.

més informació »

Acord de gestió de la diversitat i no discriminació a ABD

La signatura d'aquest acord entre ABD i la presentació dels treballadors i les treballadores represent ala culminació del objectius plantejats en el marc del projecte de gestió de la diversistat i no discriminació elaborat per CCOO de Catalunya, amb el suport del Departamernt de Treball de la Generalitat, patrocinat pel SOC i el Fons Social Europeu.

més informació »

Acord de gestió de la diversitat a l'empresa Ferroiberica

El passat 4 de desembre del 2009 es va signar l'acord de gestió de la diversitat a l'empresa Ferroiberica

més informació »

Acord de gestió de la diversitat a l'empresa Mantilyim S.A.

Aquest és el segon acord signat en el marc del projecte de gestió de la diversitat a les empreses.

més informació »

Acord de gestió de la diversitat a l'Hotel Majestic de Barcelona

Empresa i representació sindical signen un acord de gestió de la diversitat i de no-discriminació a l'Hotel Majestic de Barcelona.

més informació »

CCOO signa un protocol per coordinar accions entorn de la immigració

CCOO de Catalunya, la Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC) i SOS Racisme han signat un protocol de col·laboració per promoure accions i campanyes conjuntes de mobilització i sensibilització entorn de la retallada dels drets humans, socials i laborals de les persones immigrades i per positivar el fenomen de la immigració.

més informació »

Unitat en la diversitat. CCOO el teu sindicat

CCOO de Catalunya ha editat un fullet informatiu per fomentar la unitat en la diversitat en la societat en general i més especialment en les empreses i els diversos llocs de treball.

més informació »

CCOO denuncia que persisteix la discriminació en la reforma de la Llei d'estrangeria

La proposta del Govern central, i l'actual debat parlamentari, demostren que no hi ha cap indici d'un canvi en profunditat en les lleis regressives que va imposar el Partit Popular al 2001 i al 2003

més informació »

CCOO de Catalunya presenta un estudi sobre 'La situació laboral de les persones estrangeres'

L'informe analitza les dades del Centre d'Informació per a Treballadors Estrangers de CCOO de Catalunya (2005-2009) en relació amb la situació laboral de les persones immigrades.