Experiències de salut laboral

Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball. Taula d'experiències “Defensant la salut al centre de treball”

Taula d'experiències titulada “Defensant la salut al centre de treball”, amb la veu dels protagonistes.

Acord en el conveni de Codorniu sobre salut laboral en base a l'ISTAS-21

El conveni col·lectiu signat en Codorniu, SA, ha incorporat un capítol, el novè, estrictament relacionat amb matèries de salut laboral i prevenció de riscos, que considerem que recull de forma més que suficient els criteris establerts a l'AIC en relació a les matèries de seguretat i salut en el treball.

més informació »

CCOO de Catalunya guanya una sentència al TSJC que declara com a malaltia professional un cas de pàrkinson per exposició al plom

CCOO de Catalunya guanya una sentència en el TSJC que declara com a malaltia professional un cas de pàrkinson per exposició al plom

més informació »

La Federació de la Construcció i Fusta de Comissions Obreres de Catalunya va aprovar el document "Pacte Nacional contra la precarietat i la siniestralitat en el sector de la construcció de Catalunya"

“Pacte Nacional contra la precarietat i la siniestralitat en sector de la construcció de Catalunya”, acord de la CE de la Federació de la Construcció i Fusta, amb diverses propostes per a la millora de la qualitat de l'ocupació i de les condicions de treball i salut.