Descomptes en centres esportius

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Dona10 Centre Sagrada Familia (Barcelona)

més informació »

Centre Esportiu Municipal Can Ricart (Barcelona)

Logo Can Ricart

CEM Can ricart, gaudeix del fitness, activitats dirigides i la millor zona d'aigües del raval.
Descompte del 100% del preu de la matricula en la inscripcio de tots els usuaris i usuaries.
-Pack de benvinguda
1r. lloguer de tovallola gratuit, 1 sessió de SPA gratuita, consulta 15 min. gratuita amb fisioterapeuta, acupuntura i estetica
- Descompte del 10% al centre de salut i estetica del CEM Can Ricart

més informació »

Centre Esportiu Municipal Colom (Barcelona)

Logo Colom

CEM Colom, el millor fitness al centre de Barcelona, on gaudir de les últimes novetats en activitats dirigides.
Descompte del 100% en el preu de matricula en la inscripcio per a tots els usuaris i usuaries, afiliats i afiliades a CCOO i als seus familiars de primer grau (parella i fills i filles menors)
-Pack de benvinguda:
1r. lloguer tovallola gratuit, consulta de 15 min. gratuita amb fisioterapeuta, acupuntura i estetica

més informació »

Dofí Blau, club i escola de submarinisme (Sabadell)

10% en "batejos" de submarinisme.

més informació »

Dona10 Alfons XII (Barcelona)

Dona10 Còrcega (Barcelona)

Dona10 Mallorca (Barcelona)

Dona10 Mataró (Mataró)

Logo Dona10

Quota Terra (accés il·limitat terra): 30% sobre el preu de la quota vigent. Quota 1 dia / setmana màquines + Terra (accés il·limitat): 22% sobre el preu de la quota vigent. Quota 2 dies / setmana de màquines + Terra (accés il·limitat): 30% sobre el preu de la quota vigent *Descomptes aplicables a les quotes de Barcelona

Life Padel Club (Abrera)

Club de Padel amb 8 pistes de primer nivell, 6 estandard, 1 central panoràmica i 1 individual panoramica.
Clica aquí per veure oferta per l'afiliació CCOO