Descomptes en teatres

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Patronat de la Passió de Cervera (Cervera)

Descompte de 5 euros a l´entrada d´adult i infantil sobre el preu de taquilla, 22 euros i 11euros, respectivament, prèvia reserva de les entrades. Un màxim de 5 entrades per afiliat/a.

més informació »

Sala Fenix-Associacio La Ira Teatro (Barcelona)

Logo Sala Fenix

Preu de l'entrada a qualsevol espectacle de 10 euros a la taquilla i 10,80 euros a l'enllac per compra on-line, per a tota la afiliació degudament acreditada. Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors d'edat).

MONEY, espectacle trepidant i canalla que entrellaça diverses històries al voltant de els diners i les seves misèries. Del 07/11 al 22/12/2019. (espectacle en castellà)

MONEY Enllaç especial descompte afiliacio CCOO

Al gener 2020 tres espectacles sobre la MEMÒRIA HISTÒRICA i els horrors de la Guerra
RÀDIO LIBERTÁ, espectacle que ve de Nàpols, explica la història d'una ràdio antifeixista que transmetía des de Barcelona.
08, 09, 10, 11, 12 de gener de 2020. 21 hores. Espectacle en Italià amb subtitols en Català. Col·loqui postfunció amb l’historiador Jordi Barra el 10 de gener

Cartell RADIO LIBERTA

Radio Liberta. Enllaç especific descompte afiliació CCOO

IAIA, MEMÒRIA HISTÒRICA,de l'actriu catalana Alba Valldaura, narra la senzilla vida d'una dona aragonesa-catalana al llarg dels anys de la dictadura, investigació sobre la vida de l'àvia de l'actriu.
15, 16, 17, 18, 19 de gener de 2020. 21 hores. Col·loqui postfunció amb l’historiador Jordi Barra el 17 de gener

Cartell IAIA

IAIA Memoria Historica. Enllaç especific descompte afiliació CCOO

FUGA,de la companyia catalana LA KLANDESTINA, un espectacle que ens parla de les terceres generacions i de com afecta el record de la Guerra als néts de les víctimes.
22, 23, 24, 25, 26 de gener de 2020. 21 hores. Col·loqui postfunció amb l’historiador Jordi Barra el 24 de gener

Cartell FUGA

FUGA Enllaç especific descompte afiliacio CCOO

més informació »

Sala Versus Glories (Barcelona)

Logo Versus Glories

Descompte mínim de 2 eur sobre els preu mercat (venda taquilla), i ofertes puntuals, per a tota l'afiliació a CCOO degudament acreditada, condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors).

Teatre Aquitania (Barcelona)

Logo Aquitania

Descompte del 20% a totes les funcions. Per fer la reserva es via email (info@aquitaniateatre.es), dient la obra que es vol veure i el dia i que son afiliats/-des a CCOO, el pagament es realitzará el mateix dia de la funció a la taquilla del teatre

Teatre Bartrina (Reus)

20% sobre el preu d'entrada general.

més informació »

Teatre Gaudi Barcelona (Barcelona)

Logo Teatre Gaudi Barcelona

Descompte del 25% en els preus. Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors d'edat)

Xarxes socials:
Facebook: https://www.facebook.com/teatregaudi/
Twitter: https://twitter.com/teatregaudi
Instagram: https://www.instagram.com/teatregaudi/?hl=es

més informació »

Teatre Municipal de l'Escorxador (Lleida)

15% a les entrades dels actes culturals produïts únicament per la Paeria i/o els ens que s'hagin creat per a tal efecte, com l´IMAC.

més informació »

Teatre del Raval (Barcelona)

20% de descompte en taquilla per la compra de 2 entrades presentant el carnet d'afiliació, Vàlid per els espectacles per adults de la programació habitual (excepte familiars i cicles com la Mostra del Teatre de Barcelona que estan excloses) Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors)