Descomptes en teatres

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Patronat de la Passió de Cervera (Cervera)

Descompte de 5 euros a l´entrada d´adult i infantil sobre el preu de taquilla, 22 euros i 11euros, respectivament, prèvia reserva de les entrades. Un màxim de 5 entrades per afiliat/a.

més informació »

Sala Versus Glories (Barcelona)

Logo Versus Glories

Descompte mínim de 2 eur sobre els preu mercat (venda taquilla), i ofertes puntuals, per a tota l'afiliació a CCOO degudament acreditada, condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors).

Teatre Aquitania (Barcelona)

Logo Aquitania

Descompte del 20% a totes les funcions. Per fer la reserva es via email (info@aquitaniateatre.es), dient la obra que es vol veure i el dia i que son afiliats/-des a CCOO, el pagament es realitzará el mateix dia de la funció a la taquilla del teatre

Programacio Novembre 2018

- ALMAS, de l'1 fins al 25 de novembre

- EL FLAUTISTA DE HAMELIN, de l'1 de novembre fins al 9 de desembre

- MIRA MAMA SOY CABARETERA!, fins al 24 de novembre

- YO SOBREVIVI A LA EGB, fins al 24 de novembre

- PERDUTS, fins al 25 de novembre

Teatre Bartrina (Reus)

20% sobre el preu d'entrada general.

més informació »

Teatre Joventut (Hospitalet de Llobregat)

25% sobre el preu de l'entrada (dues localitat per carnet).

més informació »

Teatre Municipal de l'Escorxador (Lleida)

15% a les entrades dels actes culturals produïts únicament per la Paeria i/o els ens que s'hagin creat per a tal efecte, com l´IMAC.

més informació »

Teatre del Raval (Barcelona)

20% de descompte en taquilla per la compra de 2 entrades presentant el carnet d'afiliació, Vàlid per els espectacles per adults de la programació habitual (excepte familiars i cicles com la Mostra del Teatre de Barcelona que estan excloses) Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fills i filles menors)

Teatro Apolo (Barcelona)

Logo Teatro Apolo

"20% de descompte sobre el preu venda al públic per la web del www.teatreapolo.com  amb el codi promocional "CCOOCAT19" o bé per taquilla presentant el carnet sindical acreditatiu o bé indicant el codi promocional anteriorment citat.

Aquest descompte s'aplica a tots els espectacles que al TEATRE APOLO tingui en cartellera excepte els NO organitzats pel TEATRE APOLO. Els descomptes no són acumulables a altres promocions o ofertes existents al TEATRE APOLO

Promocions Novembre 2018

20% dte. en SHERLOCK HOLMES per a totes les funcions.

20% dte. en DIGNITAT per a totes les funcions.