Descomptes en lloguer turístic

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Homair Vacances (Aix-en Provence. Cedex 2)

Logo HOMAIR

Lloguer en mobilhome, bungalows i d'altres allotjaments a diversos càmpings de França, Espanya, Itàlia, i Croàcia.
15% en temporada baixa i mitjana en totes les estades d’una setmana com a mínim (7 nits)
5% del 6 de juliol al 3 d'agost del 2019 en totes les estades d'una setmana com a mínim (7 nits)
El preu de la reserva de 25 € s'ofereix en totes les estacions
Acumulables amb promocions
Ofertes especials temporada alta de 7 nits:
->Descompte del 10% en qualsevol estada de la setmana del dissabte al 6 de juliol al dissabte 13 de juliol.
->10% en qualsevol estada d'una setmana del dissabte 24 al dissabte 31 d'agost de 2019.

Clic aqui per veure el catáleg

Codi per fer la reserva: CCOO2010 Reserva a la web o al telefon +33 442 168 990 o al telefon 902 000 001 des d’Espanya

Interhome

Logo Interhome

Interhome - 8% desompte lloguer cases i apartaments segons instruccions full explicatiu

Instruccions per a descomptes INTERHOME afiliacio CCOO

més informació »

Lloguer apartament turistic Cap Salou (Salou)

5% de descompte en el lloguer de l'apartament turistic situat a Cap Salou (costa Daurada).

Foto Apartament Cap SalouFoto apartamento interior

El polar Salou, és un apartament tipus loft, situat davant de la platja, amb vistes a la mar i aire condicionat. Renovat finals 2019, és un allotjament molt ben decorat, modern i funcional, ideal per a famílies amb nens.

Situat Cap Salou - Salou, disposa de fins a 5 places per dormir (1 llit doble+1 llit individual i 1 sofà-llit doble). Té cuina equipada (vitro, nevera, cafetera, torradora, parament etc), bany privat complet amb banyera, aire condicionat i caixa forta. Té una preciosa terrassa amb agradables vistes a la mar.
El polar Salou, ofereix inclòs en el preu una piscina comunitària amb cascada, aire condicionat, plaça d'aparcament privada coberta, taules de ping-pong i neteja final inclosa. el polar Salou, està a davant d'una cala de sorra fina (cala font de salou), a 5 minuts de centre de Salou i a 3 km de l'port aventura i ferrari land. A 200 metres hi ha supermercats, restaurants, farmàcia i transport públic.
Preus setmana juliol 550 €, agost 650 €, juny i setembre 450 €.(preu al que cal deduir el 5% de descompte)
Entrada de dissabte a dissabte. Resta de l'any a consultar.
4ª Planta. Ascensor. Garatge. Moblat. Terrassa. Calefacció. Piscina. jardí. Num. inscripcio HUTT-041373-33
El polar Salou, és l'elecció perfecta per a passar una meravelloses vacances a Salou.

Veure fotos apartament