Descomptes en allotjaments a espanya

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

AH Vacaciones, Apartamentos y Hoteles (Espanya)

VACACIONES AH

Ofertes d'apartaments i hotels per a l'afiliació a CCOO (mitjançant un conveni de col·laboració a nivell estatal)

OFERTES ACTUALS

Ofertes afiliació CCOO apartaments Juny 2019

Oferta apartaments nous a Foz - Costa de Lugo - 5% descompte afiliació CCOO

Apartaments Torremar, Oropesa (Castelló)

- Hotels H10  Oferta afiliacio hotels H10 2018 consultar 2019

- Hotels Astúries i Cantàbria Oferta afiliació Astúries i Cantabria 2019

Oferta CAÑOS COSTA (CADIZ)

Oferta-afiliació-Hotel-Intur-Orange -BENICASSIM

Oferta Apartament Aquamarina Denia (Alacant)

Oferta El Pedruchillo juny 2019 la Manga (Murcia)

Oferta Zahara de los Atunes 1a quinz juny 2019

més informació »

Balneario de Archena (Archena -Murcia)

Logo Balneari Archena

Balneario de Archena ofereix al col·lectiu CCOO (CODI: 90187057DSV)
descomptes del 15% en:

PROGRAMES AMB ALLOTJAMENT Balneari per parella d'1 a 3 nits, Programes amb tractament a partir de 4 nits. No vàlid per a promocions com Ponts,
Setmana Santa i Nadal.

MILLOR TARIFA DISPONIBLE
En hotel i règim alimentari en el moment de realitzar la reserva. Excepte promoció d'última hora.

TRACTAMENTS balneoterápicos:
Massatge Archena, Llot, Termarchena ....
Excepte packs de tractament d'1 a 3 dies ..

TARIFES OFICIALS DE DIA COMPLET:
En SPA Piscines Termals i Circuit Termal Balnea. No vàlid per a promocions.

Veure Informació oferta Balneari Archena

més informació »

Balneario de Lanjaron (Lanjaron-Granada)

Logo Balneari Lanjaron

Mitjançant un conveni de col·laboració a nivell estatal, els afiliats i afiliades a CCOO podran gaudir d'un descompte del 15% en tots els serveis que ofereix el Balneari de Lanjarón, inclòs els hotelers.

Tarifes 2018 Balneario Lanjaron

Tarifes 2018 sense allotjament Balneario Lanjaron

Catalonia Hotels & Resorts

Un 10% de descompte sobre preu web, juntament amb les avantatges de la reserva mitjançant la web. Pack de benvinguda (copa de cava + botella d'aigua) i "Early check-in & Late check-out (segons disponibilitat). Per a beneficiar-se d'aquestes condicions cal fer servir l'enllaç exclusiu aqui indicat, o be entrar a la pàgina www.cataloniahotels.com introduint el codi CCOOA al cercador al fer la reserva

més informació »

El Teularet (Navalón -Enguera (València))

Mapa Teularet

El Teularet disposa de diferents tipus d'allotjament, pensats i desenvolupats per a diferents usuaris / es i adaptats a les necessitats d'aquests, siguin grups, joves, famílies, adults, esportistes o aventurers ... Tens a la teva disposició allotjament turístic, apartaments, alberg -hostal, zona de càmping i restaurant.

Gaudi de l'oci i del temps lliure, apostant pel turisme sostenible, la formació i educació socioambiental. Amb Escola de la natura, saló social, sala de jocs, zona d'oci, granja escola, estada per adult i grups activitats de lleure, campaments, bicicletes de muntanya, escalada, senderisme, tir amb arc, circuit de cordes, tallers, esports, jocs cooperatius, biblioteca - ludoteca, piscina i jocs d'aigua, càmping i acampada lliure i la nostra producció ecològica.

Pensat per a la gent a la qual li agrada gaudir de la natura.

Instal·lacions obertes durant tot l'any.

10% de descompte a l'afiliació en l'allotjament. Consultar condicions.

OFERTES EXCLUSIVES PER AFILIATS I AFILIADES A CCOO.

més informació »

Montepio de la Mineria de Asturias (Ledesma,Los Alcazares y Roquetas de Mar)

Logo Montepio Mineria

CCOO d'Astúries té un acord per a tots els nostres afiliats / des amb el "MONTEPIO Y MUTUALIDAD DE LA MINERIA ASTURIANA".
El Grup Montepio ofereix la possibilitat de gaudir d'unes vacances de sol i salut en el seu Balneari de Ledesma (Salamanca), a la vora del Tormes, i els seus Apartaments residencials al Mar Menor i Costa d'Almeria .
També compta amb una oferta residencial per a gent gran a l'Alt-Aller (Astúries); i cursos i campaments en anglès (immersió lingüística i turisme de natura) en diferents èpoques de l'any, d'acord amb la firma especialitzada en educació i aventura Nubra.
Per més informacio i reserva consultar a: Centro Servicios CCOO.es

Nh Hoteles

Logo NH

Renovat l'acord de col·laboració entre NH Hotels i la CS de CCOO per a l'any 2019. Es tracta d'un descompte dinàmic entre el 8% i el 15% sobre la millor tarifa flexible disponible a tots els hotels de la cadena nacionals . Descompte aplicable en només allotjament per a qualsevol tipus d'habitació. Oferta aplicable tots els dies de l'any, variant el descompte en funció de l'ocupació i demanda de l'hotel dates.
Pots reservar al telèfon 917949307 amb el codi 2000028460, o bé Enllaç exclusiu HN Hotel Group afiliacio CCOO al entrar-hi s'aplica directament el descompte sense necessitat d'introduir cap codi. Recorda que per aplicar el descompte és imprescindible presentar a l'hotel el certificat d'afiliació o el darrer rebut de pagament de la quota; sense aquest document no es realitzarà el descompte.

Informacio oferta 2018 NH Hotel Group afiliacio CCOO

Ver propuestas Centro Recursos CCOO.es

A la web de la "Confederacion Estatal de CCOO" apartat "Centro de Recursos" podeu trobar les ofertes per a la afiliació concertades a la resta de l'estat