Descomptes en allotjaments a catalunya

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Apartamentos Casa Castro (Sant Pere Pescador)

Logo Casa Castro

10% sobre les tarifes
Apartament de 3 habitacions, a la part baixa de la casa, en un dels extrems.
Situat en un recinte que conté 6 apartaments, ubicat a 1 km de la platja de Sant Pere Pescador
Els apartaments disposen de pàrquing, nevera, rentadora i barbacoa comunitària, jardi privat. Wifi. No s'admeten mascotes. No està inclòs el parament personal (llençols, tovalloles, draps de cuina ....) hi ha servei de lloguer avisant amb antelació
La piscina no és comunitària, no està en el mateix complex dels apartaments, pertany a la urbanització, i es troba a dos carrers de distància, uns 3 minuts caminant. Disponibilitat de bicicletes.
Urbanització tranquil a prop del riu Fluvià. Platja de windsurf, surf, kitesurf,. Parc nacional dels Aiguamolls, rutes a cavall i bicicletes. Zones d'interès cultural: triangle Dalí. Gastronomia excel·lent. Música, concerts, Peralada,. Ruïnes d'Empúries i Ullastret.
Llicència de turisme N °: HUTG020912

VEURE FOTOS AQUI

més informació »

Balneari Broquetas (Caldes de Montbui)

Balneari Broquetas

Dos opcions, no acumulables entre elles

*Paquet especial afiliació CCOO: 97 euros preu persona nit
en habitacio doble confort + esmorçar buffet lliure + 1 piscina termal, amb jets a pressio, bombolles i cascada cervical (20 minuts) i llits de massatge hidrojet (15 minuts) + barnús i sabatilles de bany disposats a l'habitació.
Paquet per a estades de diumenge a divendres (consultar disponibilitat i preus per a la nit del dissabte aixi com nits especials i dades puntuals de fires i temporada alta)

Oferta Paquet Especial 2019 Afiliat CCOO

*Descompte del 10% - Descompte del 10% en les tècniques termals d’aigua mineromedicinal: Piscina amb bombolles, raigs i cascada cervical o Bany de bombolles o Vaporàrium o Bany d’essències o Llit d’aigua termal amb cromoteràpia i bombolles o Bany termal o Banyera Thalaform o Banyera hidrojet o Dutxa de columna o Raig termal a pressió o Bany de contrast d’extremitats o Bany de vapor d’extremitats.

Realitzar reserva per telefon o correu electronic, identificant-se amb el codi 2019CCOO

més informació »

Casa rural Era de Cal Tomàs (Arfa)

Logo Era de Cal Tomas

Era de Cal Tomàs és una casa rural als Pirineus. Està situada al poble d'Arfa, a prop de la Seu d'Urgell i Andorra. A 700 metres d'altitud i al costat del riu Segre, en un entorn amb grans paisatges on podràs fer moltes i variades activitats.
Consta de tres cases i de diverses sales, resultants de les reformes efectuades als pallers, quadres i cobertes que hi havia, tot en base de pedra, llosa i fusta, una era enllosada i un magnífic jardí.
Ideal per a famílies amb nens, lluny dels perills de les ciutats i prop de gran quantitat d'activitats per poder realitzar amb tota la família.
5% sobre les tarifes.

Catalonia Hotels & Resorts

LOGO CATALONIA HOTELS

Un 10% de descompte sobre preu web , juntament amb les avantatges de la reserva mitjançant la web:. Pack de benvinguda (copa de cava + botella d'aigua) i "Early check-in & Late check-out (segons disponibilitat).
Per a beneficiar-se d'aquestes condicions cal fer servir Enllaç exclusiu aqui indicat, o be entrar a la pàgina www.cataloniahotels.com introduint el codi CCOOA al cercador al fer la reserva

més informació »

Càmping La Torre del Sol (Mont-roig del Camp)

5% sobre els preus oficials de totes les estades de càmping, mobilhomes i bungalows i una sessió de sauna i de squash gratuïtes.

HCC Hotels

Logo HCC
Cadena hotels catalana, tarifes especials per a l'afiliació de CCOO.

HCC  Ciutat de Berga (provincia Barcelona)des de 55€ hab. nit desdejuni inc.

HCC Montsia - Amposta (provincia Tarragona)des de 50€ hab. nit desdejuni inc.

HCC Montblanc, (Via Laietana amb Plaça Urquinaona) des de 116€ hab. nit desdejuni inc.

HCC Lugano (Paral.lel - placa Espanya) des de 102€ hab. nit desdejuni inc.

HCC Taber (carrer Arago amb Rbla Catalunya) des de 114€ hab. nit desdejuni inc.

HCC Regente, (rambla Catalunya amb Valencia) des de 126€ hab. nit desdejuni inc.

HCC St. Moritz, (carrer Diputacio amb Passeig de Gracia) des de 138€ hab. nit desdejuni inc.

Veure tarifa negociada per a afiliacio CCOO 2018/2019 aqui

més informació »

Hotel Balneari Blancafort (La Garriga)

Logo Hotel Blancafort

Reserves de diumenge a dijous ( ambdós inclosos ) - excepte festius, períodes firals, agost i del 23-12-2019 al 31-12-2019 (ambdós inclosos). Habitació individual 65 euros i habitació doble standard 125 euros.
Reserves en nits de dissabtes, festius i períodes firals, i durant el mes d'agost i del 23-12-2019 al 31-12-2019. Habitació individual 65 euros i habitació doble standard 149 euros. IVA 10% inclòs. Taxa d'estada no inclosa 0,99 euro per persona i nit.
Inclou: Desdejuni bufet al restaurant, accés lliure al spa termal Blancafort i a la piscina exterior d'aigua termal oberta tot l'any a 35ºC de temperatura, lliure accés il·limitat a l’àrea fitness, connexió WIFI, pàrquing inclòs
Les reserves han de fer-se amb anterioritat, al correo electronic reservas@hotelblancafort.com, o per telefon al numero 938619204, identificant-se com afiliat o afiliada a CCOO

Informacio detallada condicions tarifes Hotel Blancafort per afiliació CCOO

Altres descomptes Hotel Blancafort per afiliació CCOO

Hotel Mas Palou (Roses)

L'Hotel Mas Palou està situat a Roses (Roses), a 2,5 km de Ciutadella de Roses.
L'allotjament també disposa de bar. Hi ha aparcament privat gratuït a l'allotjament. Cada habitació de l'hotel ofereix un aire condicionat i disposa de TV de pantalla plana.
Descompte del 10% per habitacio (dormir i desdejuni) per a l'afiliació de CCOO

més informació »

Hotel Termes Montbrio (Montbrio del Camp)

Logo Termes Montbrio

20% descompte de diumenge a divendres inclosos
10% descompte. Dissabte, Ponts, Setmana Santa i de Nadal a Reis

Per a estades a hotels en regim d'habitació i esmorzar
Per a programes i serveis a la carta de Salut i Bellesa i Benestar als nostres Spas Termals
A Entrada Espai Lúdic Termal Aquatonic (Tarragona)

Descomptes aplicables sobre Tarifa publica

La reserva d'habitacions, es poden realitzar segons una de les dues opcions que us proposem, mencionant, que son del CCOO Catalunya + el codi AC274:

1.- Directament amb l’Hotel escollit

*Hotel Roc Blanc – Telf. +376 871400 – Mail: hotelrocblanc@rocblanchotels.com

* Hotel Termes Montbrió – Telf. 977 814000 – Mail: hoteltermes@rocblanchotels.com

2.- A través de la nostra pàgina web, indicant en l’apartat d’observacions que son del col.lectiu AC274 CCOO-CATALUNYA

www.rocblanchotels.com

Veure informacio adjunta

Oferta descomptes CCOO 2019 HOTELS ROC BLANC

més informació »

Masia La Coromina (L'Espunyola)

Logo COROMINA

La Coromina es una casa de Turisme rural perfectament integrada en l'entorn , restaurada completament l'any 2014 i especialment indicada per famílies que busquin descans i desconnexió en un entorn natural.
La Coromina està situada en un lloc privilegiat a la comarca del Berguedà , al municipi de l’Espunyola , en plena àrea pre-pirinenca i on, per tant, podem gaudir de diverses activitats perfectament adaptades a cada estació de l'any.
La casa es lloga sencera i te una capacitat de 10 persones
Descompte del 10 % sobre els preus els mesos d'Abril, Maig, Juny, Setembre, Octubre i Novembre, i del 20 % els mesos de Gener, Febrer i Març, condicions igualment aplicables als familiars de primer grau

NH Hoteles

Logo NH

Renovat l'acord de col·laboració entre NH Hotels i la CS de CCOO per a l'any 2019. Es tracta d'un descompte dinàmic entre el 8% i el 15% sobre la millor tarifa flexible disponible a tots els hotels de la cadena nacionals . Descompte aplicable en només allotjament per a qualsevol tipus d'habitació. Oferta aplicable tots els dies de l'any, variant el descompte en funció de l'ocupació i demanda de l'hotel dates.
Pots reservar al telèfon 917949307 amb el codi 2000028460, o bé Enllaç exclusiu HN Hotel Group afiliacio CCOO al entrar-hi s'aplica directament el descompte sense necessitat d'introduir cap codi. Recorda que per aplicar el descompte és imprescindible presentar a l'hotel el certificat d'afiliació o el darrer rebut de pagament de la quota; sense aquest document no es realitzarà el descompte.

Informacio oferta 2018 NH Hotel Group afiliacio CCOO

més informació »

Roc Blanc Hotels (Les Escaldes )

Logo ROC BLANC HOTEL

20% descompte de diumenge a divendres inclosos
10% descompte. Dissabte, Ponts, Setmana Santa i de Nadal a Reis

Per a estades a hotels en regim d'habitació i esmorzar
A Entrada Espai Lúdic Termal Aquatonic (Tarragona)

Descomptes aplicables sobre Tarifa publica

1.- Directament amb l’Hotel escollit

*Hotel Roc Blanc – Telf. +376 871400 – Mail: hotelrocblanc@rocblanchotels.com

www.rocblanchotels.com

Veure informacio adjunta

Oferta descomptes CCOO 2019 HOTELS ROC BLANC

Rural Empordà (Viladamat)

Foto casa VILADAMAT

12% sobre les tarifes a la casa de turisme rural "Empordà" a Viladamat (Alt Empordà) a 5 km. de l'Escala-Empúries. Ofertes especials durant l'any

Veure fotos de la casa aqui (oferta 2018)

més informació »

Vendrell Platja Bungalows&Camping (Coma-ruga)

Logo Vendrell Platja

10% a la temporada baixa i ofertes especials no acumulables.
Bungalows i camping a la platja del Vendrell