Descomptes en botigues de tèxtils i calçats

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

L'Oreneta del Palau (Barcelona)

10% en tots els seus articles de moda i complements.

més informació »

Montvallès sabates (Montornès del Vallès)

10% en calçats i marroquineria, excepte als articles rebaixats.

Vestuari Arnal (Girona)

Vestuari Laboral
10% descompte sobre els preus de tots els articles, no acumulable a altres promocions.

Vestuari Arnal (Olot)

Vestuari laboral
Descompte del 10% sobre els preus de tots els articles, no acumulable a altres promocions.

Vestuari Arnal (Vilablareix)

Vestuari Laboral

Weclout On-line (Olivenza)

Logo Weclout

VENDA ON-LINE DE ROBA, SABATES I ACCESSORIS
Descompte del 10% en l'adquisició de qualsevol dels seus productes, sense límit de vegades en la compra i valgut fins al 2020.12.31 amb el codi PROMO10

WeClout neix de les inquietuds d'un grup de joves per oferir el que nosaltres mateixos en moltes ocasions busquem a la xarxa. Weclout és una plataforma virtual de comerç electrònic amb seu social a Olivenza a la província de Badajoz (Espanya). La nostra finalitat és oferir una àmplia oferta de productes sense haver de desplaçar-se de una manera segura i amb garanties, tenint com a premissa un servei de qualitat i assessorament, una bona relació qualitat-preu, creativitat i tendència en els productes que oferim.
En aquesta pàgina trobareu principalment calçat de dona, roba i complements, facilitant la compra atès que és venda online, podent realitzar-la en qualsevol moment del dia tots els dies de l'any i posant a disposició dels nostres clients, diferents maneres de contacte per a assessorament o resoldre dubtes que puguin sorgir en la compra.