Descomptes en podologia i ortopèdia

Descomptes per a afiliats i afiliades de CCOO de CatalunyaTots els afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya i associats i associades poden gaudir de descomptes en tot tipus d'establiments i serveis.

En aquesta secció trobareu la relació d'establiments col·laboradors, estructurats per tipus de servei.

També pots llegir el recull temàtic de descomptes a l'Infodescomptes:
Infodescomptes

DESCOMPTES

Cercador de descomptes:

Clinica Podològica Badapeu (Badalona)

Logo Badapeu

10% de descompte a tots els serveis prestats excepte tarifa jubilat. Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella i fill i filles menors d'edat)
Especialitzats en podologia pediàtrica, esportiva, de la gent gran i en general de totes aquelles persones que, per la seva feina, han d’estar moltes hores de peu. Tractem, prevenim i eduquem en tot allò que fa referència a les patologies dels peus, extremitats inferiors i columna vertebral. D’aquesta manera millorem, compensem i eliminem les molèsties dels nostres pacients.
La incorporació de tecnologies d’avantguarda, com l’estudi biomecànic de la petjada, i nous mètodes de treball ens permeten oferir el millor diagnòstic i tractaments personalitzats per a les patologies podològiques.

més informació »

Clinica del Peu (Barcelona)

Logo CLINICA DEL PEU

Descompte del 10% en tots els seus serveis, condicions igualment aplicables a familia de primer grau (parella i fills i filles menors d'edat)
Clinica del Peu té com a finalitat realitzar serveis dirigits al diagnòstic, prevenció i tractament de les afeccions i deformacions dels peus mitjançant tècniques terapèutiques pròpies de la Podologia.
Clínica del Peu està dotada de l’ultima tecnologia. Disposa dels medis precisos per a oferir al pacient un tracte especialitzat i tractaments podològics exclusius per a cada pacient.

Ergodinàmica Calafell (Calafell)

Logo Ergodinàmica

Descompte del 20% en l'estudi biomecànic de la marxa, i de plantilles personalitzades, condicions igualment aplicables a parella i fills i fllles menors d'edat.

més informació »

Ergodinàmica Clínica Barcelona (Barcelona)

Logo Ergodinàmica

Descompte del 20% en l'estudi biomecànic de la marxa, i plantilles personalitzades, condicions igualment aplicables a parella i fills i fllles menors d'edat.

Ergodinàmica Girona (Girona)

Logo Ergodinàmica

Ergodinámica es una xarxa de centre mèdics esportius especialitzats en la detecció i tractament de les alteracions, dolències i patologies relacionades amb l’aparell locomotor. La nostra metodologia única en la realització de l’estudi biomecànic de la marxa amb 45 anys d’experiència i l’elaboració de plantilles personalitzades per al tractament i correcció de les alteracions ens han posicionat com en centre mèdic pioner de referència en tot l’estat.

Ergodinàmica Vic (Vic)

més informació »

Independi.es Ortopedia On line (Valencia)

Logo INDEPENDI

Independi ortopèdia on line, on fa anys que treballen a l'serveis dels seus clients, oferint una àmplia varietat d'articles destinats a l'ortopèdia i als ajuts tècniques i solucions només de primeres marques tant a particulars com a professionals de la salut i la rehabilitació.
El seu principal objectiu és poder satisfer les necessitats d'aquell que es posa en contacte amb ells, per això disposen d'un servei d'atenció al client, avalat per la satisfacció dels seus usuaris i amb més de 10 anys d'experiència, per oferir assessorament davant de qualsevol dubte.
El conjunt de l'afiliació de CCOO gaudeix d'un 5% de descompte en tots els productes del seu catàleg disponible a la web, excepte en campanyes i / o promocions especials en què el descompte no és acumulable.
Per beneficiar-te del descompte accedeix al web www.independi.es, selecciona el / els articles que desitgis en el carret de la compra, i després de prémer "Passar per caixa", omple les teves dades, tria mètode de pagament i en el desplegable "aplicar codi descompte "introdueix el codi INCCOO

més informació »

Os Clinica Podologica y Fisioterapia (Cornellà)

Logo OS Clinica

Descompte del 10% sobre els preus dels serveis: visita de quiropodia, visita d'exploració biomecànica i visita de fisioterapia.
- Quiropodia: ungles clavades, "ulls de poll", duricies, infeccions dèrmiques, fongs,...preu normal 24 euros -> 10% descompte per a l'afiliació de CCOO
- Visita d'exploració biomecánica: Analisi de la petjada. Preu normal: 50 euros. --> 10% de descompte per a l'afiliació de CCOO
Condicions igualment aplicables als familiars de primer grau (parella, fills i filles menors d'edat)