Dades d'accés al web de CCOO de Catalunya

Com s'obtenen ?

Les dades inicials d'accés a aquest web (nom d'usuari i contrasenya) es trameten a tots els nous afiliats i afiliades a CCOO de Catalunya, juntament amb la carta de benvinguda que se'ls envia en el moment d'afiliar-se al sindicat.

I si no les he rebudes ?

Si no has rebut les teves dades d'accés o bé fa anys que estàs afiliat o afiliada i no se't van trametre al seu dia, emplena aquest formulari i te les enviarem a l'adreça de correu electrònic que ens indiquis, en un termini de 24 hores.

I si no les recordo ?

Si recordes el teu codi d'usuari d'accés, però no la teva contrasenya, accedeix a aquest formulari, on hi ha la pregunta de recordatori que vas registrar al seu dia. Si respons correctament la pregunta, et mostrarem la teva contrasenya immediatament. Si no recordes la resposta, hauràs d'accedir al formulari de petició de dades d'accés.

Si no recordes ni el codi d'usuari ni la teva contrasenya, però vas registrar el teu correu electrònic, escriu-lo en aquest formulari i t'hi enviarem, en pocs minuts, les teves dades d'accés. Si passats uns minuts no reps cap missatge, hauràs d'emplenar el formulari de petició de dades d'accés.

Com les puc canviar ?

Per canviar les teves dades d'accés, en primer lloc, cal que t'identifiquis amb les teves dades actuals (si encara no ho has fet). Un cop identificat accedeix al formulari de personalització de dades d'accés.