Jornada 'Què fem amb la Unió Europea?'

Lloc: Via Laietana, 16. Sala d'actes - Barcelona
Convoca:
Observacions:

El Centre de Treball i Documentació ha organitzat una Jornada: "Què fem amb la Unió Europea?" amb la col·laboració de la Fundació Cipriano García i el Centre Delàs d'Estudis per la Pau.

A la jornada es tractarà l'actual crisi de la Unió Europea i les alternatives a l'ordre neoliberal i als seus poders oligàrquics i tecnocràtics, per generar una altra manera de desenvolupar el projecte de construcció europea.

la Jornada consta de dues taules. La primera tractarà sobre les alternatives polítiques i institucionals amb Cesáreo Rodriguez-Aguilera, professor de ciència política de la UB, i Montserrat Pi, professora de dret internacional públic de la UAB, amb la moderació de Joaquim Lleixà, professor de ciència política de la UB. La segona tractarà sobre les alternatives econòmiques i socials amb Xavier Vidal-Folch, periodista d'El País expert en la Unió Europea, i Ignacio Álvarez, professor de ciència econòmica, amb la moderació d'Andreu Missé, periodista i director d'Alternativas Económicas,

La Jornada tindrà lloc el 13 de gener de les 17.30 h a 21 h a la sala d'actes de CCOO (Via Laietana, 16, Barcelona)