11è Congrés de CCOO de Catalunya

Data: 04/04/2017 - 06/04/2017
Hora:
Lloc: Palau de Congressos de Barcelona. Av. Reina Maria Cristina s/n - Barcelona
Convoca: CCOO de Catalunya
Observacions:

L'11è Congrés de CCOO de Catalunya tindrà lloc al Palau de Congressos de Barcelona (Fira de Montjuïc. Avinguda Reina Maria Cristina, s/n) els dies 4, 5 i 6 d’abril de l’any 2017.

El congrés porta per lema “Fem CCOO” i debatrà i establirà l’estratègia i les pràctiques d’actuació sindical per als propers anys, escollirà els òrgans de direcció i les estructures de funcionament del sindicat, i reunirà uns 630 delegats i delegades en representació de les persones afiliades i de les organitzacions federatives i territorials.

Abans s'haurà fet una fase prèvia, amb assemblees per tot Catalunya on es tractarà el desenvolupament de les conclusions de l’Assemblea sindical oberta i de la Conferència de Dones i Homes, i on es presentaran i validaran els eixos de l’11è Congrés: apostem per una economia real, treballem per viure amb plenitud, lluitem pel treball digne i amb drets, defensem el bé comú, fem un sindicat proper i reforcem l’ètica i els valors.