Notícies de salut laboral

L'accident laboral ocorregut a Sant Sadurní, on ha mort un treballador i un altre ha resultat ferit greu

CCOO ja porta molt de temps denunciant i lluitant contra les pressions que pateixen els treballadors i les treballadores d'aquest tipus d'empreses perquè escurcin els temps d'execució de les tasques de manteniment, amb el conseqüent augment dels riscos derivats d'aquestes pressions, que són del tot incompatibles amb la màxima observança de les normes de seguretat.

més informació »

CCOO de les Comarques Gironines organitza una nova jornada de salut laboral per al seu actiu sindical, amb el títol "Càncer zero a la feina"

Demà divendres, 26 de maig, a partir de les 10 hores, al local de CCOO a Girona.

més informació »

Informe sobre la prevenció de riscos laborals al Departament d'Ensenyament

Presentat en roda de premsa el dimecres 17 de maig de 2017.

més informació »

CCOO valora positivament l'acord de mesures contra la sinistralitat en la construcció signat avui

La sinistralitat al sector de la Construcció a Catalunya ha invertit la seva tendència en els últims tres anys, amb un repunt especialment preocupant en quant als accidents mortals en els dos primers mesos de 2017.

més informació »

CCOO de Catalunya es personarà als jutjats en cada accident mortal o molt greu que es produeixi per tal de perseguir la negligència empresarial

Per posar fi a la impunitat de les empreses on es maten els treballadors i les treballadores, CCOO actuarà a través dels seus serveis jurídics, conjuntament amb la Fiscalia, en els accidents mortals o molt greus on hi hagi negligència empresarial. D'aquesta manera, CCOO donarà suport a les víctimes i a les famílies duent a terme l'acció penal particular, i el sindicat es personarà com a acusació popular en el procediment penal.

més informació »

CCOO celebra el Dia Internacional de la la Salut i la Seguretat en el Treball amb un gran èxit de participació

Divendres 28 d'abril de 2017.

més informació »

Actes de CCOO el 28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Assemblea i concentració a la seu de Foment del Treball a Barcelona.

més informació »

CCOO organitza a Tarragona una jornada de salut laboral

Demà dimecres, 26 d'abril, a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, amb assistència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

Balanç de la salut laboral a Catalunya 2016

Els indicadors oficials de la sinistralitat només recullen una part de la realitat i no permeten veure l'abast total i real de la sinistralitat laboral a Catalunya.

més informació »

Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball: la precarietat ens fa mal

Aquest 28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, CCOO i UGT recordarem les persones treballadores que van morir, o van perdre la salut per guanyar-se la vida, i ens comprometem a lluitar durant la resta de l'any per posar fi a la precarietat, a la desigualtat i a les injustes condicions de treball que es troben al darrere dels accidents i de les malalties professionals.

Arriba la calor!

Comencem a treballar davant possibles deficiencies

més informació »

CCOO assisteix a la reunió extraordinària a Girona de la Comissió de Seguretat i Salut Laboral del Consell de Relacions Laborals de Catalunya

Augment dels accidents laborals les darreres setmanes.