Notícies de salut laboral

CCOO de Catalunya es personarà als jutjats en cada accident mortal o molt greu que es produeixi per tal de perseguir la negligència empresarial

Per tal d'acabar amb la impunitat de les empreses on es maten els treballadors i les treballadores, CCOO actuarà a través dels seus serveis jurídics, conjuntament amb la Fiscalia, en els accidents mortals o molt greus on hi hagi negligència empresarial. D'aquesta manera, CCOO donarà suport a les víctimes i a les famílies duent a terme l'acció penal particular, així como la personació del Sindicat com acusació popular en el procediment penal.

més informació »

CCOO celebra el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el treball amb un gran èxit de participació

CCOO i el 28 d'abril

més informació »

Actes de CCOO el 28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Assemblea i concentració a la seu de Foment del Treball a Barcelona.

més informació »

CCOO organitza a Tarragona una jornada de salut laboral

Demà dimecres, 26 d'abril, a la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, amb assistència de Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

Balanç de la salut laboral a Catalunya 2016

Els indicadors oficials de la sinistralitat només recullen una part de la realitat i no permeten veure l'abast total i real de la sinistralitat laboral a Catalunya.

més informació »

Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball: la precarietat ens fa mal

Aquest 28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, CCOO i UGT recordarem les persones treballadores que van morir, o van perdre la salut per guanyar-se la vida, i ens comprometem a lluitar durant la resta de l'any per posar fi a la precarietat, a la desigualtat i a les injustes condicions de treball que es troben al darrere dels accidents i de les malalties professionals.

Arriba la calor!

Comencem a treballar davant possibles deficiencies

més informació »

CCOO assisteix a la reunió extraordinària a Girona de la Comissió de Seguretat i Salut Laboral del Consell de Relacions Laborals de Catalunya

Augment dels accidents laborals les darreres setmanes.

més informació »

CCOO i UGT reclamen al Govern de la Generalitat la creació d'una Mesa en el Marc Català de Relacions Laborals sobre prevenció de riscos laborals al sector de la construcció

4 accidents laborals en els darrers dies.

més informació »

Compareixença al Parlament de Loly Fernández, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya

Sessió ordinària de la Comissió de Treball.

més informació »

El Sector Ferroviari de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO ha organitzat jornades sobre les malalties que origina l'amiant

El dimecres, 25 de gener, a la seu de CCOO a Barcelona, amb el lema "Identificar amiant és complicat. No fer-ho és mortal".

més informació »

Atenció estem en alerta per fred!

Alerta per fred, exposició a temperatures baixes pot ser risc laboral.

més informació »

CCOO organitza un seminari de prevenció de riscos en els desplaçaments amb bicicleta

Demà dimarts, 29 de novembre, a les 17.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.