Acció sindical

Vídeos de l'assemblea #ofensivaCCOO feta a Barcelona el 12 de juliol del 2017

Intervencions de Cristina Torre i Javier Pacheco.

més informació »

Dictamen 13/2017 sobre el Projecte de decret sobre el model de governança de la pesca professional a Catalunya.

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 13/2017 sobre el Projecte de decret sobre el model de governança de la pesca professional a Catalunya, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

més informació »

Dictamen 14/2017 sobre el Projecte de decret de venda directa de llet crua de vaca destinada al consumidor final.

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 14/2017 sobre el Projecte de decret de venda directa de llet crua de vaca destinada al consumidor final, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

més informació »

Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, participarà a l'acte de signatura del Pacte Nacional per a la Indústria

Dilluns, 24 de juliol de 2017, a les 11.00 hores, al Palau de la Generalitat, a Barcelona.

més informació »

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 12/2017 sobre el Projecte de decret pel qual s’estableixen els requisits i les garanties tecnicosanitàries comunes dels centres i serveis sanitaris i els procediments per a la seva autorització i registre, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

més informació »

Assemblea de delegats i delegades a Sabadell amb el lema #ofensivaCCOO

Dilluns, 19 de juny, a les 10.30 hores, a la Fira de Sabadell.

més informació »

Salut per a totes. Prou desigualtats!

La pobresa, l'atur, la precarietat laboral, les condicions de l'habitatge i el medi ambient, i la qualitat dels serveis socials condicionen la generació de desigualtats en la salut que poden arribar a significar una diferència en l'esperança de vida de 10 anys segons el lloc de residència.

més informació »

Acte commemoratiu del XXV aniversari del Tribunal Laboral de Catalunya (TLC)

Demà divendres, 12 de maig, a les 9.15 hores, al CaixaFòrum de Barcelona, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Balanç de la salut laboral a Catalunya 2016

Els indicadors oficials de la sinistralitat només recullen una part de la realitat i no permeten veure l'abast total i real de la sinistralitat laboral a Catalunya.