Acció sindical i política sectorial

Balanç de la salut laboral a Catalunya 2016

Els indicadors oficials de la sinistralitat només recullen una part de la realitat i no permeten veure l'abast total i real de la sinistralitat laboral a Catalunya.

més informació »

Saps que pots reclamar l'IRPF del període de permís de maternitat?

El Tribunal Superior de Justícia de Madrid ha declarat exempta de tributació la prestació de maternitat que la Seguretat Social abona a les mares treballadores durant les 16 setmanes que dura el permís per naixement i, per tant, obliga a l'Agència Tributària a tornar les retencions per IRPF fetes durant aquest període.

més informació »

Resolució 'Sense llibertat de premsa no hi ha democràcia'

Assemblea de CCOO i el Sindicat de la Imatge UPIFC.

més informació »

IX Trobada de Tardor de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 10 de novembre, a la seu del sindicat a Barcelona.

'Guia sindical. La jornada laboral. Drets i negociació col·lectiva'

Amb aquesta guia, tot recuperant l'experiència de l'actiu sindical de CCOO, volem contribuir a informar sobre els drets, aportar elements per a la reflexió i compartir propostes per a la negociació col·lectiva. Pel seu contingut, la dirigim al conjunt de l'estructura: als delegats i les delegades de les empreses, les persones que realitzen l'assessorament sindical i les persones que participen en la negociació col·lectiva.