CCOO celebra una assemblea de delegats i delegades del sector públic de la Generalitat, de cara a la vaga del 12-D

Demà divendres, 30 de novembre, a les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa)

Demà divendres, 30 de novembre, a les 9.30 hores tindrà lloc una assemblea de delegats i delegades de CCOO del sector públic de la Generalitat a la seu del sindicat  (Via Laietana, 16, de Barcelona), amb la participació del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, qui atendrà als mitjans de comunicació en acabar (sobre les 10.45 hores aproximadament).

L’assemblea forma part del procés de mobilitzacions de cara a la vaga general de 24 hores dels serveis públics de la Generalitat que hem convocat per al dia 12 de desembre.

CCOO exigim al Govern el compliment dels acords signats i el retorn dels salaris i altres drets laborals. Exigim el retorn de les dues pagues robades. El Govern ha de saldar els seu deute amb les persones a qui va aplicar unes retallades sagnants. Va ser molt ràpid per retallar, però per revertir les retallades aplica la marxa més lenta que troba. El Govern no pot insultar les treballadores i els treballadors amb la proposta de retornar les pagues de 2013 i 2014 a terminis durant 8 anys.

CCOO instem el Govern a afrontar els problemes de les persones; de la ciutadania i de les persones que gestionen els serveis públics en benefici de la ciutadania.

Barcelona, 29 de novembre de 2018

Agenda:
Divendres, 30 de novembre, de 2018
9.30 hores (assemblea); 10.45 hores (declas)
Vestíbul CCOO – Via Laietana, 16, planta baixa. BCN