CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya demanen reunió al President Quim Torra per desbloquejar la vaga del 12D al sector públic de la Generalitat

Carta al President

En les concentracions que venen fent els sindicats CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya del sector públic de la Generalitat a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, avui dimarts, 20 de novembre han lliurat una carta al President de la Generalitat, Quim Torra. En ella li demanen reunió que permeti desbloquejar la vaga del 12D al sector públic de la Generalitat.

Els representants sindicals s’han reunit amb el cap de l’Oficina del President (atès que ell era a Vacarisses per l’accident d’un tren de Rodalies), a qui han transmès la petició de reunió amb el President, així com la carta amb les reivindicacions d’ambdós sindicats.

Adjuntem la carta lliurada avui a la Generalitat:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de novembre de 2018