CCOO participa en la signatura de ratificació dels acords de la Mesa General de la Funció Pública

Demà divendres, 23 de juny, a les 10 hores, a la Via Laietana, 26, de Barcelona

Demà divendres, 23 de juny, a les 10 hores, CCOO assistirà a l’acte de ratificació dels acords que es van signar el passat divendres a la reunió de la Mesa General de Negociació del Personal de la Generalitat. Per part de CCOO de Catalunya, hi participaran Joan Maria Sentís, coordinador de l’Àrea Pública, i Maria Àngels Rodríguez, secretària de Comunicació de la Federació de Sanitat del sindicat. L’acte comptarà amb la presència de la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Borràs.

La signatura tindrà lloc a la seu del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, a la Via Laietana, 26, de Barcelona. Un cop finalitzi l’acte de signatura els representants de CCOO atendran als mitjans de comunicació que ho demanin, a la porta del Departament.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de juny de 2017

Agenda:
Divendres 23 de juny de 2017
a les 10 hores (declas en finalitzar l’acte)
Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge – Via Laietana, 26. Barcelona