Demà dimarts, 29 de novembre, a les 11.30 hores, davant del Parlament

El Govern de la Generalitat va donar per acabada la negociació de les partides que han de contenir els pressupostos de 2017 respecte a les condicions de treball dels empleats públics de la Generalitat de Catalunya.

La representació del Govern a la Mesa es va negar a concretar partides pressupostàries destinades a recuperar una part de les plantilles perdudes des de 2012, el Fons d’Acció Social, pagar el 100% en cas d’incapacitat laboral, pagar les indemnitzacions al personal interí que obliga la justícia europea, així com garantir el dret dels docents més grans de 55 anys a tenir dues hores menys setmanals de jornada lectiva o el dels treballadors i treballadores de l’ICS a tenir els mateixos drets per malaltia que la resta de treballadors públics.

És per això que, convocats per CCOO i la resta de sindicats de la Mesa General de la Funció Pública, els delegats i delegades sindicals de l’Administració Pública es concentraran demà dimarts, 29 de novembre, a les 11.30 hores, davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de novembre de 2016