Davant l’immobilisme de l’Administració

A la reunió de la Mesa General de la Funció Pública d’avui, la representació del Govern ha continuat sense fer cap proposta que permeti als treballadors i treballadores de la Generalitat la recuperació de la paga de Nadal del 2012 ni dels dies de permís personal per antiguitat.

Aquests drets ja han estat restablerts a la resta de les administracions públiques de Catalunya així com a 14 de les 17 administracions autonòmiques.

La part sindical a la Mesa romandrà reunida a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació del c/Sepúlveda, 148-150, de Barcelona, en espera que la representació del Govern faci una oferta satisfactòria. En cas contrari ens presentarem davant la reunió del Consell Executiu de dimarts, 24 de novembre, per fer-li arribar les nostres demandes de forma directa.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de novembre de 2015