CCOO i la resta de sindicats que tenen representació a la Mesa General de la Funció Pública es tornaran a reunir amb l’Administració

Demà divendres, 13 de novembre, a les 10.00 hores, a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació del carrer Sepúlveda de Barcelona

Demà divendres, 13 de novembre, a les 10.00 hores del matí, es reuneix al Mesa General de la Funció Pública de Catalunya, amb un ordre del dia que inclou la negociació de la recuperació dels drets econòmics i socials arrabassats des de 2012 així com la necessitat de fer oferta d’ocupació pública per recuperar plantilles i reduir la temporalitat.

Aquesta reunió, en què participa CCOO i la resta de sindicats amb representació, tindrà lloc a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat del c/Sepúlveda, 148-150, de Barcelona, i serà una continuació de la reunió de la Mesa del passat 6 de novembre de 2015.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de novembre de 2015