Concentració de delegats i delegades de la Generalitat davant la seu del Departament d’Empresa i Ocupació

Demà divendres, a les 10.00 hores, al c/Sepúlveda, 150, de Barcelona, convocada per CCOO i la resta de sindicats de la Mesa General de la Funció Pública de Catalunya

Demà divendres, 6 de novembre, a les 10.00 hores del matí, es reuneix la Mesa General de la Funció Pública de Catalunya amb un ordre del dia que inclou la negociació de la recuperació dels drets econòmics i socials arrabassats des del 2012 als treballadors i treballadores de la Generalitat, així com la necessitat de fer oferta d’ocupació pública per recuperar plantilles i reduir la temporalitat.

Coincidint amb la reunió de la Mesa, els sindicats CCOO, IAC i UGT convoquen una concentració de delegats i delegades al davant de la seu del Departament d’Empresa i Ocupació (c/Sepúlveda, 150) a Barcelona, per exigir el Govern una postura negociadora perquè els empleats de la Generalitat deixin d’estar discriminats respecte dels de la resta de les administracions de Catalunya i d’altres administracions estatals i autonòmiques i s’arribi a acords.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de novembre de 2015