Els sindicats de la Mesa General de la Funció Pública es presentaran a la seu del Departament de Governació per exigir la negociació de les seves reivindicacions

Demà divendres, 31 d’octubre, a les 11.00 h

El passat 18 de setembre, els sindicats amb representació a la Mesa General de la Funció Pública vam registrar un escrit demanant reunió de la Mesa, amb voluntat de negociar les nostres reivindicacions, com a pas previ a l’elaboració de l’Avantprojecte de llei de pressupostos per al 2015. Remarcàvem la necessitat de donar l’impuls necessari a l’ocupació, la recuperació de les pagues i de la jornada, i el salari del personal interí al 100%.

Després que, en dues ocasions, se’ns ha comunicat que féssim reserva de dates per la reunió (la darrera, per als dies 30 i 31 d’octubre), encara no s’ha fet cap convocatòria.

Davant d’aquesta situació, els sindicats hem anunciat a l’Administració que demà divendres, 31 d’octubre, a les 11.00 hores, ens presentarem al davant de la seu del Departament de Governació a Barcelona, a la Via Laietana, 26, esperant poder obrir la negociació dels temes que plantejàvem al nostre escrit de 18 de setembre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 d’octubre de 2014