Reunió dels sindicats de la Funció Pública amb la Vicepresidenta i el conseller d’Economia i Coneixement

Retribucions i condicions de treball del personal de la Generalitat

Demà dimecres, 11 de desembre de 2013, a les 10’30h, a la seu del Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, Barcelona), els sindicats amb representació a la Mesa General de la Funció Pública es reuniran amb la vicepresidenta del Govern català, Joana Ortega, i el conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, per tractar les retribucions i les condicions de treball del personal de la Generalitat de Catalunya.

Les demandes sindicals, consensuades amb el conjunt de sindicats dels diferents sectors de la Funció Publica de Catalunya, són, entre d’altres: el manteniment de les plantilles, el pagament de la part meritada de la paga de 2012 (reconeguda a diferents sentències), l’abonament de totes les retribucions de 2014, la restitució de la jornada i el salari al 100% del personal interí, mesures de flexibilitat horària i conciliació de la vida personal i laboral.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de desembre de 2013

Agenda:
Dimecres 11 de desembre del 2013
a les 10.30 hores
Dept. de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, BCN)