Demà dimarts, 15 d’octubre, reunió de la Mesa General de la Funció Pública

Sobre la Llei d’acompanyament als pressupostos

Demà dimarts 15 d’octubre de 2013, a les 11’00h, a la Sala Noble del Departament d’Empresa i Ocupació (carrer Sepúlveda, 148-150, Barcelona), ha estat convocada reunió de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de la Generalitat de Catalunya, amb un únic punt a l’ordre del dia: “Mesures en matèria de funció pública a incloure a l’avantprojecte de la Llei d’acompanyament de la Llei de pressupostos de la Generalitat de Catalunya pel 2014”.

CCOO acudirà a la reunió a exigir una autèntica negociació -voler parlar només de la Llei d’acompanyament no és un bon símptoma- i a denunciar la política de desmantellament dels Serveis Públics i de pèrdua de drets laborals i de ciutadania que el Govern amaga.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’octubre de 2013

Agenda:
Dimarts 15 d’octubre del 2013
a les 11.00 hores
Dept. d’Empresa i Ocupació (c. Sepúlveda, 148-150, BCN)