EMPLEATS PÚBLICS – Reunió sense avenços a la Mesa General de la Funció Pública

CCOO demana una nova trobada

Avui dimarts, 9 de juliol, s’ha fet reunió de la Mesa General de la Funció Pública a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, a Barcelona. Novament CCOO ha continuat apostant per abordar diferents temes, com les retallades en les retribucions, la jornada sencera d’interins de la funció pública o com evitar la desregulació de jornada en la sanitat.

A més, i després de moltes reunions, la Generalitat no respon a les peticions de CCOO per tractar de la conciliació de la vida laboral i la personal: únicament han constituït un grup de treball amb els sindicats i l’Administració.

Vist els pocs avenços, des de CCOO de Catalunya demanem una nova reunió immediata per parlar dels temes pendents proposats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de juliol de 2013