Els representants dels sindicats es mantenen a la Mesa General de la Funció Pública indefinidament fins que s’incorpori a la reunió la Vicepresidenta Ortega

Avui dimarts 11 de juny

En la reunió mantinguda aquest matí a la Mesa General de la Funció Pública, els representants de l’administració no han facilitat cap informació, ni cap dada, ni han lliurat cap document o paper als representants dels treballadors. L’administració està enrocada en imposar una retallada que avui està portant de manera unilateral a acord de Govern, sense donar oportunitat a una negociació real a la Mesa General de la Funció Pública.

L’administració ha decidit aixecar-se de la Mesa una vegada ha escoltat, de la part sindical, la necessitat que la Vicepresidenta Joana Ortega participés de la reunió.

Els delegats i les delegades dels sindicats representats a la Mesa han decidit mantenir-se reunits de manera indefinida fins que la Vicepresidenta Ortega participi a la reunió. En aquests moments l’estan esperant.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juny de 2013